loading
در حال بررسی درخواست شما
فان پرسی : مشکلی با ونگر ندارم
فان پرسی : مشکلی با ونگر ندارم

فان پرسی : مشکلی با ونگر ندارم


رابطه آرسن ونگر با هواداران آرسنال در روز یکشنبه به پایینترین سطح خود تنزل کرد ، هنگامی که آنها به شدت به تعویض آلکس اوکسلاد چمبرلین و آندره آرشاوین اعتراض نمودند. همچنین به نظر می رسید کاپیتان آرسنال ، رابین فان پرسی ، با به کار بردن کلمه " نو" اعتراض خود را به این تصمیم ونگر نشان داده است. با این حال ، عکس العمل مهاجم هلندی در قبال این تعویض و مصدومیت ماهیچه ساق پای چمبرلین واضح بود.

فان پرسی گفت : " من در بازی روز یکشنبه به تصمیم ونگر اعتراض نکردم ،  فقط ناراحت بودم که دیدم آلکسی که در زدن تنها گل تیم کمک شایانی به ما نمود مجبور به ترک زمین شده است. من با سوال کردن قضاوت او را زیر سوال نمی برم ، من در جایگاهی نیستم که با ونگر دربیفتم. رئیس اوست وتصمیمات دلخواهش را می گیرد ، و این پایان ماجراست.

من به اندازه کافی با ونگر کار کرده ام و می دانم منطق درستی پشت تصمیماتش وجود دارد و روز یکشنبه هم یکی از آنها بود! وقتی او تصمیمی می گیرد بر پایه موضوعاتی است که شاید خیلی ها از آن آگاهی ندارند ، او هرگز قصد ضربه زدن به تیم را ندارد. من ونگر را به خاطر تصمیماتش می ستایم.
 
همانطور که ونگر بعد از بازی گفت ،  نیازی نیست که در باره این تعویض به کسی توضیحی بدهد! به یاد داشته باشید که او 30 سال است مربی گری می کند و بیش از 50000 تعویض در طول عمر مربی گری اش انجام داده است ، چرا باید به خاطر تک  تک آنها پاسخگو باشد و جواب پس بدهد؟!

او همه چیز را می داند. اوست که می داند کدام بازیکن مصدوم یا بیمار است یا کدام بازیکن خسته شده است. موفقیت های آرسن ونگر به اندازه کافی نشان می دهد تصمیمات وی حاصل دانش و تجربه اوست. چمبرلین از ناحیه ماهیچه ساق پا دچار مصدومیت بود ، ما این مساله را نمی دانستیم! اما او می دانست و آرشاوین را جایگزین او نمود.

من احترام زیادی برای آرسن ونگر قائلم. او یکی از بهترین مربی های فوتبال در دنیاست ، با رکوردهای درخشان در تیم آرسنال. من یا احتمالا سایر بازیکنان بدون وجود او به اینجا نمی رسیدیم.

ارتباط  من با رئیس و همچنین باشگاه خوب است. در حال حاضر نمی خواهم سوء تفاهمی بین ما پیش بیاید. هیچ تضادی ، مشکلی و اختلاف نظری بین ما وجود ندارد. من این مساله را می دانم ، خود ونگر می داند ، بازیکنان هم می دانند و لازم است که هوادارن هم این مساله را بدانند و در بازی خواهند دانست.

ما درکنار هم جمع شده ایم تا بهترین عملکرد را ارائه نماییم و متعهدیم تا برای امارات افتخار بیافرینیم. ما به هیچ عنوان نمی خواهیم فصل را در مکانی به غیر از 4 تیم بالای جدول به پایان برسانیم ، هرگز. باخت در برابر منچستر یونایتد به معنای ضربه فنی نیست ، بلکه شروعی دوباره برای ما است.

راهی که در این فصل می رویم فکر می کنم بسیار امن و زیباست و نوید بخش شگفتی های بسیاری قبل از پایان یافتن فصل برای ما خواهد بود. بازیهای زیادی باقی مانده است ،  باید ریکاوری کنیم و مطمئنا دوباره پیروز خواهیم شد ، هرکسی فکر می کند ما تمام شده ایم سخت در اشتباه است.

این فصل هنوز هم می تواند یک فصل خوب برای ما باشد. ما اف ای کاپ و لیگ قهرمانان اروپا را پیش رو خواهیم داشت. ما 100% می خواهیم تا یکی از این دوجام را به خانه بیاوریم و امیدوارم صاحب هر دوی آنها شویم.

اجازه بدهید متحد باشیم ومبارزه کنیم. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.mirrorfootball.co.uk
بازدید: ۸۵۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰