loading
در حال بررسی درخواست شما
فرمپونگ : آینده برای آرسنال روشن است
فرمپونگ : آینده برای آرسنال روشن است

فرمپونگ : آینده برای آرسنال روشن است



هافبک جوان ماه گذشته اولین بازیش را پس از مصدومیت برابر کاونتری انجام داد و به شدت تحت تاثیر عملکرد جوانان تیم قرار گرفته است.

فریمونگ در هفته های اخیر در کنار تعدادی از این بازیکنان جوان در تیم زیر 21 ساله ها به میدان رفته است و اعتقاد دارد که آینده برای باشگاه روشن است.

"من واقعا توماس آیزفیلد را دوست دارم.من قبلا هم او را دیده بودم اما الان که پس از مصدومیتم او را می بینم واقعا خوب به نظر می رسد.

"همینطور من به کریس اولسن هم علاقه مندم.زمانی که من با آنها در مقابل اورتون بازی می کردم بعد از بازی من و جک به یکدیگر می گفتیم : آنها واقعا خوب هستند.

"چیزهایی که آنها انجام می دهند شما را به این فکر وا می دارد که آنها سال ها تجربه دارند.آنها واقعا برای آرسنال هیجان انگیزند.امیدوارم این بازیکنان را چند سال آینده در تیم اصلی ببینیم.

فریمپونگ از نمایش 6-1 برابر کاونتری بسیار خوشحال بود و امیدوار است که امشب هم اتفاقات مثل همان بازی برایشان رقم بخورد.

"این احساس فوق العاده است.آن بازی بهترین بازی برای بازگشت من بود.ما کاملا سوار بر بازی بودیم ولی من فکر می کردم که 3-0 بودیم و بازی راحت و مناسبی برای درگیر شدن من بود.

"من فکر می کنم تیم ما بسیار خوب است.در ضمن ما یک تیم بسیار جوان به عنوان پشتیبان داریم.ما تا الان بازیکنانی نظیر مارتین آنگا و ایگی (ایگناسی میکل) داشتیم که بسیار خوب بازی کرده اند.

"در آن بازی سرژ نبری به بازی آمد و چیز هایی که دارد را در کمترین لحظات به خوبی به نمایش گذاشت.من فکر می کنم که بچه ها عالی بودند زیرا آنها در نیمه ی اول خوب نبودند اما در نیمه ی دوم واقعا ما را تحت فشار قرار دادند.

"ما چند هفته ی پیش در زیر 21 سال با ریدینگ بازی کردیم و جیسون رابرتز و دنی گاتری هم برای آنها بازی کردند.آنها واقعا قدرتی هستند و به سرعت به جلو حرکت می کنند.بنابراین ما باید ازینکه می توانیم در این آزمون سربلند خارج شویم مطمئن باشیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰