loading
در حال بررسی درخواست شما
فلامینی : من مثل شراب هستم
فلامینی : من مثل شراب هستم

فلامینی : من مثل شراب هستم



متئو فلامینی،هافبک کوشای فرانسوی 5 سال پیش،لیگ جزیره را به مقصد سری آ ترک کرد اما حالا باز هم به آرسنال و انگلستان بازگشته است و نخستین بازی اش را هم در دربی شمال لندن در مقابل تاتنهام به عنوان یار جانشین انجام داد.

فلامینی می گوید سال های حضورش در ایتالیا به توسعه ی او از لحاظ کار های تاکتیکی کمک کرده است و اصرار دارد که ویژگی های معروف او یعنی سخت کوشی و درگیری های فیزیکی اش قوی تر شده اند.

"قدرت بدنی من هنوز هم خوب است.تونی کالبرت [مربی بدنساز] بعد از آن که چندین تست سرعت از من گرفت به من گفت که نسبت به 5 سال گذشته سریعتر شده ام.

"بسیار جالب بود زیرا ما یک جوک ساختیم که من همانند شراب هستم و با افزایش سن کیفیتم بهتر می شود!من هنوز هم احساس تازگی می کنم.

"من می خواهم بگویم در ایتالیا بهتر شده ام.من حالا 29 ساله ام.بازی های زیادی را در ایتالیا انجام داده ام و تجربه ی یک رقابت جدید همانند سری آ را دارم.که بر روی کارهای تاکتیکی پایه گذاری شده است زیرا تقریبا هیچ فضای خالی ای وجود ندارد و این من را قوی تر کرده است.

"من فکر می کنم از لحاظ تاکتیکی بهتر شده ام زیرا 5 سال در ایتالیا شما در تمرینات تاکتیک های زیادی را یاد خواهید گرفت.چیز هایی که شما باید در پستتان در زمین بازی بدانید.علاوه بر این،در سن من،شما بازی را بهتر می خوانید و این مسئله ی مهمی در پست من است.

"سری آ از لیگ جزیره تاکتیکی تر است.در حالی که لیگ جزیره سریعتر،قدرتی تر و از آغاز تا پایان بازی هر لحظه شدیدتر می شود.در ایتالیا فضا های کمتری وجود دارد و این دلیلی است که چرا شما گل های کمتری در ایتالیا نسبت به انگلیس می بینید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰