loading
در حال بررسی درخواست شما
فن باستن : خريد های جديد ، كليد حفظ رابين
فن باستن : خريد های جديد ، كليد حفظ رابين

فن باستن : خريد های جديد ، كليد حفظ رابين



اخيرا شايعات زيادی در مورد خريد های جديد آرسنال در تابستان شنيده می شود و لوكاس پودولسكی مهاجم كلن ، ماريو گوتزه هافبك بورسيا دورتموند ، يان ورتونگن مدافع آژاكس و خاوی مارتينز هافبك مستحكم اتليتك بيلبائو از جمله بازيكنانی هستند كه به آرسنال نسبت داده شده اند. ماركو فن باستن سرمربی سابق فن پرسی در تيم ملی هلند اعتقاد دارد كه آرسنال به چند خريد جديد نياز دارد و افرادی را نيز دارد كه می توانند بودجه لازم را فراهم كنند.

" آرسنال افرادی را در پشت صحنه دارد كه واقعا می‌خواهند در نقل و انتقالات مبالغ هنگفتی را صرف خريد بازيكنان كنند اما تا كنون باشگاه نخواسته است كه در برابر آنها تسليم شود. اما زمانی كه بازيكنی مثل فن پرسی بگويد اگر فلسفه باشگاه پابرجا باشد من خواهم رفت ، اين اتفاق می تواند بيافتد.

" من واقعا می دانم كه در آرسنال افرادی هستند كه سرمايه زيادی دارند. اين را از كجا می دانم؟ من با افراد زيادی در فوتبال نشست و برخاست دارم.

" اگر رابين می خواهد جام هایی را به دست آورد ، يك دليل منطقی برای ترك آرسنال است اما او می تواند رويه هيئت مديره باشگاه و سرمربی تيم را تغيير دهد و به آنها بگويد " ببينيد ، من از حضور در آرسنال لذت می برم. چرا بخواهم اين تيم را ترك كنم؟ اما شما بايد بازيكنان جديدی را به خدمت بگيريد. "

" اگر من جای رابين بودم به باشگاه می گفتم كه می خواهم با آرسنال به افتخارات برسم. او همچنين می تاوند بگويد " اگر شما - هيئت مديره و سرمربی - نمی توانيد به آرزوهای من برای آرسنال جامه عمل بپوشانيد ، اين تيم را ترك خواهم كرد."

" تركيب آرسنال بايد قوی تر و گسترده تر شود. اين كار هرگز تضمين كننده موفقيت نخواهد بود اما شانس های شما را برای آن افزايش خواهد داد.

" بايد اين حس به رابين القا شود كه آرسنال در اين تابستان تيمی را خواهد بست كه قادر خواهد بود با بهترين تيم های انگلستان و اروپا رقابت كند. آنها نمی توانند اين كار را بكنند و بعد به او می گويند كه در حال فروش بهترين بازيكنان خود هستند ، مثل تابستان گذشته.

" آنها جواهری مثل اوكسليد چمبرلين را دارند اما در بالاترين سطح فوتبال اروپا شما به بازيكنان با تجربه نيز احتياج داريد.

" در مجموع آنها به خريد چند بازيكن پخته تر نياز دارند و پس از آن می توانند رابين را در تيم حفظ كنند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : mirrorfootball
بازدید: ۱,۴۰۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰