loading
در حال بررسی درخواست شما
قهرمانی می تواند شروع کار باشد
قهرمانی می تواند شروع کار باشد

قهرمانی می تواند شروع کار باشد


آرسنال در آخرین دیدار خود برابر تیم سوانسی با تساوی دو بر دو متوقف شد تا این بازی از سری رقابت های جام حذفی به دیدار تکراری کشیده شود . 
آرسنال که نگاه ویژه ای امسال به این رقابت ها دوخته امید دارد تا با سخت کوشی بتواند قهرمان جام حذفی امسال رقابت ها شود و بتواند با این عنوان شروع سال های موفقیت آرسنال را رقم بزند . 
جک ویلشر نیز باور دارد یک قهرمانی در بازی های این فصل آرسنال می تواند شروع سال های موفقیت آرسنال باشد .

" وقتی دوران بازیگری شما به اتمام برسد شما به عقب نگاه می کنید تا ببینید چند قهرمانی به دست آورده اید . پس ما قهرمانی ها را می خواهیم و البته می دانیم هواداران چقدر مشتاق این مسئله هستند . 
ما همگی تشنه این هستیم و شاید اگر امسال بتوانیم یک قهرمانی به دست آوریم این باعث گشوده شدن قهرمانی های دیگر باشد . ما یک جمع از بازیکنان جوان خوب و بازیکنان با تجربه را در اختیار داریم , مثل آرتتا و دیگران . 
اگر امسال یا سال های پیش رو بتوانیم قهرمان شویم واقعا می توانیم چیز هایی بسازیم و در سال های بعدی قدرتمند باشیم . 
این ساده است که اینجا بنشینیم و بگوییم وقتی اولین قهرمانی به دست آید این اتفاق می افتد اما ما می دانیم این جام حذفی چقدر دشوار است . ما در جام باشگاه های اروپا حضور داریم و در وضعیت خوبی قرار داریم و فقط باید از بابت گرفتن نتیجه به اطمینان برسیم . "

آرسنال وارد یک ماه بسیار سخت از نظر تقویم بازی ها شده است و باید برابر منچستر سیتی , سوانسی , چلسی و لیورپول برود .  ویلشر تایید می کند این یک رقابت دشوار خواهد بود اما می گوید ترکیب آماده است .

" ما یک سری بازی های دشوار پیش رو داریم و می دانیم در انگلیس در این زمان از سال این مسئله بسیار مهم است . ما یک بازی بزرگ یک شنبه داریم و البته ما می دانیم سیتی تیم بسیار خوبی است . ما در خانه بازی می کنیم و باید بازی را بر آن ها دیکته کنیم . 
می دانیم نیاز به نتیجه داریم و در وضعیتی در جدول هستیم که خواهان آن نیستیم . می خواهیم در بالای جدول باشیم . بازی هایی در دستمان هست و باید اطمینان حاصل کنیم  آن ها را به دست می آوریم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰