loading
در حال بررسی درخواست شما
قول می دهم در آرسنال بمانم
قول می دهم در آرسنال بمانم

قول می دهم در آرسنال بمانم



مرد مصدوم این روز های آرسنال که از ارکان مهم خط میانی تیم آرسنال به حساب می آید در مصاحبه ای جالب قول داد در آرسنال بماند و ادامه عمر ورزشی خود را در این باشگاه سپری کند .
بازیکن 19 ساله و خوش نقش میانی تیم آرسنال در مصاحبه ای در آی فیلم لاندن بعد از پیروزی تیم آرسنال در بازی شنبه شب این موارد را اعلام داشت .
وی این فصل را به دلیل مشکل مصدومیت از دست داده و امید است تا وی ژانویه دوباره به ترکیب تیم اضافه شود .
وی در مصاحبه گفت اینچنین گفت :

" دقایق به سختی می گذرد و واقعا من اشفته شده ام . باید در میانه دسامبر به تمرینات بازگردم و سپس می توانم کار کنم و بستگی به رئیس دارد که مرا انتخاب کند یا نه .
این یک نا امیدی بزرگ برایم بود مخصوصا اینکه در فصل گذشته ما بسیار نزدیک به قهرمانی بودیم . ما در خانه خود بارسلونا را شکست دادیم و همه چیز به نظر خوب می رسید و این مسئله با پایان ناراحت کننده ای همراه بود . من به سمیت این فصل حرکت کردم و واقعا گمان می کردم می توانستیم ادامه دهیم و کار هایی انجام دهیم . بازگشت مصدومیت مسئله ای واقعا آزار دهنده است اما باید در دسامبر بازگردم و امیدوارم بتوانم بعد از آن جزو ترکیب باشم . "

ویلشر در ادامه از شروع سخت فصل گفت :

" به نظر ما در هر هفته بهتر و بهتر می شویم . ما در این فصل شروع بدی داشتیم و همه این را می دانند . من نمی توانم دروغ بگویم و عنوان کنم خوب کار کردیم . ما خوب کار نکردیم . بازیکنان در کنار هم بازی کردند و همینطور بازیکنان جدیدی در ترکیب تیم بود . به نظر ما هفته به هفته در حال بهتر شدنیم .
بازی برابر وست برومویچ شاید یکی از بهترین عملکرد های ما بوده باشد . ما به مانند آرسنال قدیم بازی کردیم و به نظر به راه پیروزی بازگشته ایم .  "


در پایان ویلشر در جواب خبرنگار کیگان کاسیوس درباره قولش مبنی بر ماندن در آرسنال اینگونه پاسخ داد :

" من قول می دهم . بله . من از وقتی نه ساله بودم در باشگاه بودم و من یاد گرفتم که عاشق آن باشم . از روز هایی که ویرا در تیم بود و روز هایی که برگکمپ کار می کرد و همینطور زمان فابرگاس من همه را دیده ام و حرکت کرده ام . حال برخی از بازیکنان جدید مانند رمزی  , خود من و کایرن گیبز حضور دارند و امیدواریم بتوانیم برخی چیز های خاص ایجاد کنیم . من عاشق باشگاه هستم و می خواهم بخشی از آینده آن باشم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal Blog
بازدید: ۱,۴۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰