loading
در حال بررسی درخواست شما
كمبل : آرسنال دارد مزد بی باكی خود را می گيرد
كمبل : آرسنال دارد مزد بی باكی خود را می گيرد

كمبل : آرسنال دارد مزد بی باكی خود را می گيرد

غول آرسنالی معتقد است كه بازيكنان آرسنال جسور و بی باك شده اند....

"بچه ها روحيه فوق العاده ای از خود نشان داده اند. شما بايد كمی بيشتر با چمن درآميزيد اما اين فقط زمانی رخ می دهد كه شما بخواهيد در زمين جسور تر باشيد.

" بايد روی مهارت های خود قمار كنيد ، بايد در ميدان قمار كنيد ، در نحوه انديشيدن خود قمار كنيد و بی باك باشيد. بگوييد " من می روم تا برای آن تلاش كنم " . هرچه اين را بيشتر انجام دهيد برای بردن حريص تر می شويد و می توانيد ببينيد كه هواداران از آن به وجد خواهند آمد.

" شما هستيد كه شانس را مجبور می كنيد با شما باشد. در بازی مقابل نيوكاسل ديديد كه توپ منحرف شد و جلوی پای ورمالن قرار گرفت ، او آنجا بود چراكه او برای دريافت توپ در محوطه جريمه ولع زيادی داشت."

آرسنال در دو بازی اخير خود مقابل ليورپول و نيوكاسل در دقايق آخر توانست برنده ميدان لقب گيرد و سول كمبل معتقد است كه اين مساله بسيار روحيه بخش است.

" گاهی اوقات مساله باختن نيست ، مساله اين است كه چه طور بازنده می شويد. در رابطه با برنده شدن نيز همين گونه است. پيروزی در دقيقه پايانی به بچه ها اعتماد به نفس زيادی خواهد داد.

" رابين فن پرسی در اوج به سر می برد و از چپ ، راست و مركز گلزنی می كند. همه بازيكنان دارند يك پارچه عمل می كنند و بازی كردن برای آرسنال يعنی همين.

"اين سطح از اعتماد به نفس و كلاس بازی مساله ای است كه بايد همواره هدف آنها باشد. مطمئنا گاهی اوقات شما نخواهيد توانست كه در اين سطح باشيد اما بايد تدبيری بيانديشيد كه چه طور در اين مواقع نتيجه را از آن خود كنيد يا اينكه بازی را بكشيد. اين يك منحنی يادگيری است."

مدافع سابق توپچی ها همچنين تلاش و كار مداوم را لازمه يك موفقيت بلند مدت می داند.

" تلاش مداوم و كار بر روی مهارت ها دست به دست می چرخد. در كل دنيا بازيكنان بزرگ زيادی را پيدا نمی كنيد كه بر روی مهارت های خود كار و تمرين نكند.

" مسئوليت پذير شدن در داخل و خارج از زمين امری حياتی است. هركسی دوست دارد كه لحظات فوق العاده ای را سپری كند اما اين مساله در گرو تحقق اين ذهنيت است كه " من می خواهم ليگ يا اين جام را برنده شوم بنابراين بايد با تمام وجود در اين راه تلاش كنم "

" شما بايد از اين مطمئن باشيد كه در حال هدر دادن حرفه خود نيستيد و به سختی در تلاشيد تا بخشی از تاريخ باشيد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۳۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰