loading
در حال بررسی درخواست شما
كيــون : اين تيم را بـاور دارم
كيــون : اين تيم را بـاور دارم

كيــون : اين تيم را بـاور دارم


اسطوره توپچی ها نيازی به تغييرات گسترده نمی‌بيند....

آرسنال پس از شروع نا اميد كننده ای كه در ابتدای فصل داشت توانست به مرور خود را بالا بكشد و در چند هفته اخير با كسب پيروزی های متوالی توانستند رتبه سوم را از همشهری خود تاتنهام بربايند. مارتين كيون مدافع اسبق توپچی ها معتقد است اكنون هواداران با تيم متحد شده اند و اذعان می كند كه اين تيم را بيش از هر زمان ديگری باور دارد.

" اكنون به اين تيم بيش از آن چيزی كه در طول چهار يا پنج سال گذشته اعتقاد داشتم ، باور دارم.

" كوشيلنی و ورمالن تبديل به يكی از بهترين زوج های دفاعی شده اند كه در ليگ برتر می بينيد. بار ديگر مشكلاتی كه در چهار نفر خط دفاعی داشتيم برطرف شده است و آنها با اعتماد به نفس بسيار بالایی بازی می كنند.

" چند هفته قبل از بازی با تاتنهام دوره ای بود كه به نظر می رسيد بازيكنان ديگر برای به دست آوردن يك جام بازی نمی كنند بلكه برای هدفی به مراتب بزرگتر - برای آينده مربی تيم. از آن پس هواداران ، بازيكنان و همه و همه به طرز فوق العاده ای با يكديگر متحد شدند.

" من می دانم كه در شروع فصل انتظارات از تيم بسيار بالا بود و همه می گفتند كه آنها بايد يك جام برنده شوند اما از يك مقطع به بعد همه چيز تغيير كرد و آنها اكنون از اينكه در جايگاه ليگ قهرمانان قرار گرفته اند كاملا خوشحال هستند. من احساس می كنم كه آنها بدون هيچ ترديدی به آن خواهند رسيد و در حال حاضر آرسنال در حال سپری كردن روزهای خوبی است."

علی رغم اينكه آرسنال از سال 2005 تا كنون جامی برنده نشده است اما كيون اعتقاد دارد كه به تغييرات گسترده نياز نيست.

" احساس می كنم كه آنها فقط نياز دارند كه بار ديگر چند بازيكن را برای تقويت خود به خدمت بگيرند. فن پرسی نمی تواند انتظار داشته باشد كه همه گلها را با اتكا به خودش بزند بنابراين شايد آنها به هافبكی كامل تری نياز داشته باشند.

" من فكر می كنم كه دفاع تيم در مسير بهبودی قرار گرفته است و من علاقه زيادی به ووچيچ ژسنی دارم بنابراين در سراسر تيم شخصيت هایی وجود دارند و شخصيت هایی در حال شكل گيری هستند. اما آنها تحت فشار قرار می گيرند و من فكر می كنم كه آرسن ونگر بی رحمانه تر عمل خواهد كرد. او برای هميشه در آنجا نخواهد بود و می دانم كه او به كسب جام نياز دارد و بايد به زودی يك قهرمانی به دست آورد. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : talksport
بازدید: ۷۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰