loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتینز: بازی پشت سر پر و لولو آسان است
مارتینز: بازی پشت سر پر و لولو آسان است

مارتینز: بازی پشت سر پر و لولو آسان است



دروازه بان آرژانتینی آرسنال چهارشنبه شب و در برد 1-0 مقابل ساوتهمپتون باز هم نمایش خوبی از خود نشان داد. این بازی سومین کلین شیت پیاپی این دروازه بان 22 ساله بود.

مارتینز علیرغم اینکه از فرم خودش رضایت دارد از هم تیمی هایش نیز تمجید می کند.

" وقتی شما پر، لولو، ناچو و هر کس دیگر که در جمع چهار دفاع قرار می گیرد را جلوی خود داشته باشید احساس اطمینان دارید. من پشت سر آنها واقعاً با اطمینان زیادی بازی می کنم و امیدوارم فرصت های بیشتری به من برسد.

" آنها واقعاً به من کمک می کنند. لولو و پر هر دو با تجربه اند، از نظر سازماندهی و جایگیری قوی هستند و همیشه با شما صحبت می کنند. بازی کردن پشت سر آنها خیلی راحت است.

" ثبت سه کلین شیت عالی است. من باید از این لذت ببرم و از مدافعان تیم تشکر کنم. آنها در سه بازی گذشته خیره کننده بودند. داشتن کلین شیت و انجام وظیفه خود به عنوان یک دروازه بان همیشه خوب است.

" می دانم جوان هستم و باید منتظر فرصت برای بازی کردن باشم. وقتی فرصتی نصیبتان شد باید به خودتان اطمینان داشته باشید و به مربی نشان دهید می توانید به عنوان دروازه بان تیم اصلی کار کنید. فکر می کنم دارم این کار را انجام می دهم، عملکرد من باعث افزایش اعتماد به نفس مدافعان نیز شده است و من از این قضیه به شدت خوشحالم."

مارتینز فرم خوب خودش را نتیجه ذهنیت مثبتش و باور داشتن به توانایی های خودش می داند و برایش فرقی نمی کند در چه بازیهای حساسی به میدان می رود.

" من دوست دارم محوطه جریمه را مدیریت کنم و به مدافعان کمک کنم. اگر قرار باشد روی محوطه جریمه ارسالی انجام شود می آیم و آنها را جمع میکنم.

" چند سالی هست در فوتبال انگلیس کار می کنم و می دانم باید چگونه بازی کنم. می دانم که بازی در اینجا از همه جا سریع تر است. باید به روشی که همیشه بازی می کنم بازی کنم، مثل بازی در تیم زیر 21 سال و همچنین در تیم ملی کشورم. من چنین دروازه بانی هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰