loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر : این فصل احساس راحتی بیشتری دارم
مرتساکر : این فصل احساس راحتی بیشتری دارم

مرتساکر : این فصل احساس راحتی بیشتری دارم





مدافع آلمانی در روز آخر نقل وانتقالات آگوست 2011 به تیم آمد و سریعا در تیم اصلی که مصدومیت زیادی در آن وجود داشت و همینطور در شرایط خوبی نبود ثابت شد.

مرتساکر همانند سایر بازیکنان خارجی برای هماهنگ شدن با شرایط فوتبال انگلیس نیاز به زمان داشت.اما آرسن ونگر یکی از کسانی بود که بر روی عملکرد این بازیکن 28 ساله ایستادگی کرد و او فصل گذشته 27 بار از ابتدا وارد میدان شد.

"شرایط فصل اول برای من بسیار سخت بود اما حالا من با موقعیتی که دارم احساس راحتی بیشتری می کنم.با فصل جدید،با تیم های مقابل،همینطور با تیم و سبک بازی تیممان.

"من تمام تلاشم را می کنم که این احساس را حفظ کنم.

"فوتبال انگلیسی نسبت به بوندسلیگا بسیار فیزیکی تر است و شما احتیاج دارید که بر روی برخورد ها و تکل ها و همینطور بر روی پوشش جای سایر بازیکنان تمرکز کنید.من این فصل کمی این چیز ها را تنظیم کرده ام و احساس آرامش بیشتری در این فصل دارم.

"ما سعی می کنیم برای تنظیم سرعت بازی،سبک خودمان را پیاده کنیم.کاملا بهبود یافته ام به ویژه اینکه بیش از یک سال و نیم است با تیم هستم.پیشرفت من خوب بوده است و فکر می کنم که شما می توانید آن را ببینید.شما بازیکنان جدیدی که این فصل آمده اند را هم می بینید که آنها هم برای تطبیق به کمی زمان احتیاج داشتند.

بهترین کار پرمرتساکر در محوطه ی حریف در دوران حضورش در آرسنال،ضربه ی سر قدرتمند او در بازی برابر تاتنهام بود که از لوریس گذشت و دربی لندن را در آن دقیقه به تساوی کشید.آن اولین گل پرمرته برای آرسنال بود که در بازی 41 او به ثمر رسید و در این لحظات او لذت گل زدن را هم چشیده است.

"من فکر می کنم که شبیه به کمکی به تیم و به ویژه مهاجمان مانند ژیرو بود.در بازی مدرن تعیین جایگاه ها اهمیت بسیاری دارد بنابراین شما سعی می کنید که با بهترین عملکردتان در دفاع تفاوت ها را ایجاد کنید.

"پس از اینکه آدبایور بیرون فرستاده شد ما سعی کردیم که به بازی سرعت دهیم.در آن لحظات گل زود هنگام مهم بود تا ما نشان دهیم که هنوز به خودمان اعتماد داریم.زمانی که شما گل می خورید یا تحت فشار هستید یا یک اشتباه می کنید،نیاز دارید که با سرعت تمام برای تیمتان بهترین باشید.این مسئولیت پذیری و احترام شما به تیم را نشان می دهد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۳۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰