loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اختصاصی با ون پرسی
مصاحبه اختصاصی با ون پرسی

مصاحبه اختصاصی با ون پرسی

رابین در مورد اینکه آن بازی یک شکست پرشکوه بود میگوید:"من به عنوان یک شکست باشکوه آن را نمی بینم .باشکوه...بله-شکست...نه.
من فکر نمیکنم تعداد زیادی از مردم آن را یک شکست بدانند.من فکر میکنم 99 درصد مردم آن را یک شب درخشان فوتبال بدانند و اینکه چطور ما یک بازگشت درخشان داشتیم.

قبل از بازی همه خبرنگاران از جمله شما ،ما را شکست خورده فرض میکردید.اما من افتخار میکنم که ما بازگشت ونتیجه ای پرشکوه را رقم زدیم.ما هر چه در توان داشتیم ارائه کردیم و به صعود به مرحله بعد بسیار نزدیک بودیم.


[تصویر: 78450948716422376896.jpg]

در انتهای بازی هم ناراحت بودیم و هم خوشحال،ناراحت چون در مجموع دو بازی نتوانستیم صعود کنیم و این نتیجه کافی نبود.اما دیگر نباید احساس نا امیدی کنیم.
شیوه ما در امارات ارائه یک بازی درخشان بود و ما آن را به خوبی انجام دادیم.ماهمه توان خود را در این بازی به کار گرفتیم.ما خواستار صعود بودیم و همه می توانستند این را ببینند.بنابر این آن یک شب خاص بود.

در نیمه اول همه توانمان را به کار گرفتیم و در بین نیمه همه ما فکر میکردیم میتوانیم پیروز شویم.این می تواند با شکوه باشد.
همه ما هنوز امیدوار بودیم و هیچ کس به آنچه که در بازی رفت انجام داده بودیم فکر نمیکرد.هیچ کس احساسی و هیجان زده نبود،همه کاملا متمرکز بودیم و آرامش داشتیم.

رابین در مورد موقعیتی که با آبیاتی تک به تک شد ونتوانست گل بزند میگوید: من کاملا آرام بودم زیرا من در این شرایط عصبی نمی شوم.
من متوجه نزدیکی دروازه بان شدم و به نظرم گزینه حرکت به راست و چپ برای من بسته شد.البته اگر شما نگاه کنید میبینید گزینه های دیگری داشتم اما من تنها صدم ثانیه فرصت داشتم و احساس کردم تنها گزینه برای زدن گل ضربه چیپ باشد.گاهی اوقات وقتی شما ضربه چیپ میزنید ،مردم فکر میکنند که مغرور شده اید.اما من اینطور نبودم.
من این تصمیم را گرفتم و او آن را دفع کرد.شما می توانید آن را به عنوان یک دفع خوب و یا یک تصمیم اشتباه از طرف من در نظر داشته باشید.این نتیجه را تغییر نخواهد داد.


[تصویر: 25842241962781676248.jpg]

او در مورد حضور یافتن در لیگ قهرمانان سال آینده و ادامه رکورد حضور مستمرشان در این لیگ میگوید: این کاملا یک دستاورد و یک افتخار به عنوان یک باشگاه است.
ما می خواهیم این رکورد را ادامه دهیم زیرا آرسنال به جایگاه لیگ قهرمانان نیاز دارد.فکر میکنم باشگاه به دلیل سابقه باور نکردنی اش در این لیگ سزاوار این است.

رابین در مورد ادامه روند گلزنی اش میگوید: من همیشه احساس میکردم می توانم این کار را انجام دهم اما به دلایل مختلف نمی توانستم آن را نشان دهم.شاید به خاطر سن و سالم بود و یا بعضی اوقات به دلیل مصدومیت هایی که داشتم.

این فوق العاده است که من در نهایت می توانم آن را انجام دهم.این چیزی است که همیشه آن را می خواستم.از بازی و زندگی ام خوشحال و راضی هستم.
او در مورد اینکه می توانند تاتنهام را از پیش رو بردارند و به رده سوم جدول برسند یا نه می گوید: من یک باور و احساس قوی دارم که ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

[تصویر: 04081752112238436695.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.thesun.co.uk
بازدید: ۱,۴۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰