loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش دوم
مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش دوم

مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش دوم



همانگونه که در بخش اول اطلاع داده شد،صحبت های این بخش پیرامون فوتبال ایران می باشد.اکنون می توانید بخش دوم مصاحبه را در ادامه بخوانید :


به سراغ فوتبال ایران برویم.نظرت راجع به فوتبال ایران چیست ؟

من می دانم که فوتبال در ایران بسیار خوب است.در واقع ایران توانست به جام جهانی صعود کند که سقف فوتبال ملی دنیاست و این فوق العاده است.هنگامی که ایران نمی توانست به جام جهانی برود من واقعا ناراحت می شدم.چون می دانستم که فوتبال برای مردم ایران چه معنایی دارد.خانواده ی من هم جزئی از همین مردم هستند.من اغلب زمانی که بتوانم بازی های ایران را نگاه می کنم و همیشه تحت تاثیر تکنیک و استاندارد بازیکن های ایرانی قرار می گیرم.شور و اشتیاق بازیکنان و همچنین هوادارن واقعا قابل توجه است.


ایران در حال حاضر از لحاظ استعدادیابی در سطح پایینی قرار دارد به نظرت برای پیشرفت در این زمینه چه کارهایی باید انجام داد؟

استعدادیابی بیشتر به یک شبکه ی بزرگ و ارتباط ها بستگی دارد.اگر شما با شخصی صحبت کنید و کاملا مطمئن نباشید که آن شخص از سطح مورد درخواست شما آگاه هست یا خیر،قطعا سخت خواهد بود که از آن برای استعدادیابی استفاده
کنید.شما ممکن است که در پیدا کردن استعداد ها بسیار خوب باشید اما اگر کهندانید برای یافتن استعداد ها باید به کدام مناطق بروید قطعا نمی توانید بازیکنان خوب را کشف کنید.


آیا در دوران بازیگری و حضورت در آرسنال پیشنهادی هم از تیم ملی ایران داشتی ؟

در سال دوم حضورم در آرسنال بودم که پیشنهادی از تیم ملی ایران برای حضور در اردوی تمرینی آنها داشتم.واقعا افتخار می کردم که توسط ایران انتخاب شدم اما من در تیم های زیر 18،زیر 20 و زیر 23 سال های آمریکا بازی کرده بودم.مادرم در ایتالیا و پدرم در ایران متولد شده بودند و واقعا هر دو فرهنگ ایتالیایی و ایرانی خودم را دوست داشتم اما من بزرگ شده ی آمریکا بودم و همیشه رویای بازی برای تیم کشوری که در آن به دنیا آمده و بزرگ شده بودم را در سرم داشتم.


گفتی اکثر خانواده ات ایرانی هستند. اگر به اندازه تو فوتبالی باشند حتما استقلال و پرسولیس را می شناسند. به خصوص پدرت ، استقلالی است یا پرسپولیسی؟ آیا خودت طرفدار هیچ کدام از این تیم های پرطرفدار هستی؟ در کل فوتبال باشگاهی ایران را دنبال میکنی؟

من و پدرم طرفدار تاج (استقلال) هستیم. خودم بیشتر به این دلیل که پدرم طرفدار آنهاست ، اما پدرم یکی از بزرگترین هواداران حجازی و قلیچ خانی بود.
نیاز دارم تا بیشتر به فوتبال ایران بپردازم اما گاهی دیدن همه بازی ها اینجا سخت است.


خودت چطور؟ آیا از گذشته و امروز فوتبال ایران کسی هست که به بازی او علاقه مند باشی؟ به جز مرحوم حجازی و قلیچ خانی از بازیکنان بزرگ قدیمی و بازنشسته ایران کسی را میشناسی؟

یکی از بزرگترین هواداران مهدوی کیا بودم و در سن 16 سالگی وقتی برای سه ماه در آلمان زندگی می کردم بازی های او در هامبورگ را تماشا می کردم. از تماشای بازی او لذت می بردم زیرا یک مهاجم بود. جسه کوچکی داشت اما بسیار قدرتمند بود و می توانست به راحتی برای باشگاهش و تیم ملی ایران گلزنی کند.


در سال های اخیر به جز تو یک ایرانی دیگر هم در لیگ برتر بازی کرده است.آندرانیک تیموریان که حالا هم از بهترین هافبک های تیم ملی است. او با بولتون برابر آرسنال هم بازی کرد. آیا او را می شناسی؟ همچنین از فصل گذشته یک ایرانی دیگر هم به لیگ برتر اضافه شده است. اشکان دژاگه شاید از یک نظر او بیشتر شبیه تو باشد چون او هم مثل تو پدری ایرانی دارد اما خارج از ایران بزرگ شده. نظرت در مورد او چیست؟ فکر می کنی می تواند در لیگ جزیره موفق باشد و بدرخشد؟

من تمام بازیکنان ایرانی که در لیگ برتر شاغل بودند را نمی شناسم اما اشکان دژاگه بازیکن فولام را می شناسم. او برای آنها عالی بازی می کند. همانطور که گفتم فیلیپ سندروس [مدافع فولام] یکی از دوستان خوب من است و اغلب با هم صحبت می کنیم. یک بار که خانه فیلیپ بودم اشکان دژاگه نیز آنجا بود بنابراین ما کمی با هم فارسی صحبت کردیم. او بازیکن فوق العاده ایست و امیدوارم در انگلستان خوب کار کند.


بخش سوم و آخر مصاحبه با دنی کرباسیون،فردا همین ساعت در سایت قرار می گیرد.با ما همراه باشید زیرا صحبت های بخش بعدی در مورد زندگی شخصی او می باشد ...


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۴
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۳۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰