loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ونگر بعد از بازی با وستبرم
مصاحبه ونگر بعد از بازی با وستبرم

مصاحبه ونگر بعد از بازی با وستبرم


وقتی الیویه ژیرو با سانتر اوزیل در دقایق پایانی بازی گل زد، آرامش خاصی به هواداران بخشیده شد...
بعد از بازی ونگر در کنفرانس خبری بازی حاضر شد.



تلاش مداوم و نهایتا گلزنی ...
درسته ! ما فرصت های زیادی را خلق کردیم. باید در بازی امروز صبوری میکردیم و فشار خود را به روی حریف نگه میداشتیم و مراقب ضدحملات می بودیم. این کاری بود که به خوبی از پس انجام آن برآمدیم.آن در نیمه دوم موقعیت خطرناکی به دست آوردند اما درنهایت گلی به ثمر نرسید. در ده دقیقه آخر فکر میکردم اگر برنده نباشیم و با مساوی زمین را ترک کنیم به اندازه کافی باهوش نبوده ایم. در مجموع اعتقاد دارم که حریف به  خوبی و سازمان یافته دفاع میکرد. اما سریع پاس میدادیم و همکاری های خوبی داشتیم اما 6 نفر در خط دفاع را نمیتوانم به سادگی پشت سر گذاشت.
ما آنچه تمرین کرده بودیم را پیاده کردیم اما جواب نمیداد ( دربرابر دفاع 6 نفره) پس رو به بازی هوایی آوردیم، ما یکی سرزن فوق العاده داریم، کارش را امروز انجام داد.


وضعیت اعتماد به نفس ...
اعتماد به نفس ما حالت شناور داردو طبیعتا با پیروزی ها بالا میرود. ما 20 بازی در این فصل انجام داده ایم 14 بازی در لیگ برتر و 6 بازی در لیگ قهرمانان را بدون شکست سپری کردیم. دوبازی اخیر را شکست خوردیم. اما دوباره همه چیز برگشته است! این بازی یک آزمون بود و آزمون خوبی هم بود. هر فصل نقاط اوج و فرودی دارد که نمیتوان وجود آنها را کتمان کرد اما مهم عکس العمل تیم به دوران ضعف مجموعه است.


ضروری بودن این پیروزی بعد از دو شکست...
واقعا حیاتی بود! اما قبل از بازی تحت فشار هستیم  و این اصلا خوب نیست. این فشار کار را سخت تر میکند. شما میدانید وستبرم میآید که چندلایه دفاع کند ، آنها کاملا برنامه ریزی شده و سازمان یافته دفاع میکنند. شما هم به سه امتیاز نیاز دارید باید همه تلاش خود را بکنید. شرایط دسواری است! دو شکست قبلی ما در شرایط بسیار خاصی اتفاق افتاد.


بحث گابریل و لوکاس...
نمیدانم چه شد! من درست ندیدم. یادمان نرود هردو گرمای "امریکای جنوبی" را در بدن دارن و گاهی این اتفاقات طبیعی است. فکر نمیکنم اتفاق بدی رخ داده باشد آنها دوستان خوبی هستند و فکر میکنم الان کاملا موضوع فراموش شده باشد.



انعطاف پذیری بشتر در این فصل ...
حس میکنم، بله ! این نرمال است که به شما بگویم بله! ما باید این انعطاف پذیری را حفظ کنیم و همین موضوع دلیل فاصله ما با چلسی است. ما باید خیلی منعطف باشیم تا برگردیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰