loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه پت رایس بعد از پیروزی مقابل المپیاکوس
مصاحبه پت رایس بعد از پیروزی مقابل المپیاکوس

مصاحبه پت رایس بعد از پیروزی مقابل المپیاکوس

 
- در مورد عملکرد تیم
20-25 دقیقه اول خوب بودیم و بعد از آن به مدت 15-20 دقیقه بازی خودمان را گم کردیم و سپس دوباره به بازی برگشتیم. نیمه دوم نباید تسلیم می شدیم، می جنگنیدم و فرم خود را حفظ می کردیم و این کار را در نیمه دوم بهتر انجام دادیم.

- در مورد گلهای آرسنال
بدشانس بودیم که سومی را نزدیم، چندین موقعیت برای بیرون آمدن از زیر فشار داشتیم. همانطور که انتظار داشتیم نیمه دوم آنها برای جبران نتیجه به زمین ما آمدند و انصافا کار تیمی ما را مختل کردند، نمتوانیم بگوییم تمام نبض بازی را در اختیار داشتیم چون عادلانه نیست.

نیازی به گفتن نیست اما ما از کسب این 3 امتیاز بسیار بسیار خوشحالیم.

- درمورد الکس چمبرلین
او به عمق میرفت و بیرون می آمد و به بازی سرعت میداد و چیزی که او نیاز دارد ثبات در بازی اش هست او پسر عاقلی است و این کار را میکند. الکس دوستان خوبی دارد که همیشه با او صحبت میکنند. او اعتماد به نفس خوبی دارد، پسری قوی که در حال گوش دادن به صحبتهای مردم در مورد خودش است. او ذهنیت خود را بالا برده و مثل یک بازیکن حرفه ای خود را نشان میدهد. وقتی شما فوتبالیست حرفه ای باشید با صحبتهای مربی های متفاوت که خواسته های متفاوت دارند گیج نمیشوید. همچنین او رابطه خوبی با تئو دارد و تئو تجارب خود را در اختیارش میگذارد.

هواداران آرسنال در آینده چیزهای زیادی از الکس خواهند دید. هر وقت او ثابت بازی میکند چالش بزرگی برای رسیدن به تئو دارد. تئو هم بهترین آرزوها را برای الکس دارد و او به راحتی به این هدف نخواهد رسید.و این خبر خوبی برای تیم ملی انگستان هست.

- در مورد یک شب سخت و عصبی برای شما
من قبلا بعد از بازی مقابل دورتموند، گفتم که این خواسته ی من نیست. هیچوقت آرزوی سرمربی بودن را نداشتم و از پست خودم خوشحالم. اما وقتی سرمربی نمیواند روی نیمکت بشیند مجبورم این کار را انجام دهم.

- در مورد عملکرد دفاعی
آنها سخت تلاش میکردند. نیمه دوم هر چه به پایان بازی نزدیکتر میشدیم ما فشرده تر عمل میکردیم و نسبت به 20 دقیقه پایانی نیمه اول بهتر این کار را انجام دادیم. آنها میتوانستند توپ و زمین را در اختیار داشته باشند و به چپ و راست ببرند، اما ما دچار مشکل نمیشدیم. آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما با واکنش هایی که ژسنی داشت فکر نمیکنم موقعیت زیادی داشتند.

- در مورد گلی که خوردید...
ضعیف بود. از نظر عملکرد دفاعی ضعیف کار کردیم.

- در مورد اینکه رابین در ترکیب اصلی نبود...
ونگر اخیرا بازیهای زیادی به او داده بود و او احتیاج به استراحت داشت، همچنین شماک نیاز به بازی کردن داشت و ما باید به او فرصت میدادیم، او تلاش خود را انجام داد و اگر شانس داشت گل سوم را میزد.شما نمیتوانید مروان را مقصر و کارهای او را نادیده بگیرید.

- ایا والکات و چمبرلین میتوانند کنار هم بازی کنند ؟
ما باید ببینیم که این دونفر بازی یکدیگر را درک میکنند یا نه .این را نه من و نه سرمربی و نه کاپلو نمیداند.
شما میتوانید در مورد این قضیه نظریه پردازی کنید اما تا زمانی که این دو کنار هم بازی نکردند نمیتوانید جواب قطعی بدهید. با این حال بازیکنای بزرگ میتوانند با هم بازی کنند.

- در مورد تاتنهام
در آنجا بازی متفاوتی داریم. مهمترین مساله برای ما پیروزی در این بازی و نزدیک شدن به شرایط خومان بود که به دست آمد. حالا بر روی تاتنهام متمرکز میشویم مخصوصا روز جمعه که تمام مربیان دور هم جمع میشوند. من کمی زمان را از دست دادم. وقتی پیر میشوید متوجه نمیشوید چه اتفاقاتی اطراف شما رخ داده است !

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۷
به قلم کاظم دانش
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : ارسنال دات کام
بازدید: ۱,۸۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰