loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وستبروم
مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وستبروم

مصاحبه ی ونگر پس از پیروزی برابر وستبروم




در مورد افتخار به بازیکنان ...


من واقعا این حس را دارم زیرا ما با تعداد زیادی بازیکنان جوان بازی کردیم و آنها نشان دادند که نه تنها بازیکنان خوب فوتبال هستند بلکه با قدرت هم می توانند بجنگند.پنالتی ها کمی قمار بود اما مهمترین چیز برای من این بود که ما توانستیم در طول بازی خوب بازی کنیم و بازیکنان جوان آمدند و نشان دادند که می توانند در سبکی که ما قرار داریم بازی کنند.


در مورد تصمیم پیرامون زننده های پنالتی ...

در ابتدا باید گفت آنها بازیکنانی نبودند که 2 ساعت بازی نکرده باشند و سر حال باشند! همه ی آنها اندکی گرفتگی و ضرب خوردگی داشتند بنابراین شما در پایان این موضوع را در نظر می گیرید و آنها به خوبی توانستند این کار را انجام دهند.


در مورد درخواست بزرگ از جوانان که زننده ی پنالتی باشند ...

بله اما برخی اوقات از لحاظ تکنیکی که آنها دارند به هیچ وجه سخت نیست این بیشتر مربوط به کنار آمدن با فشار موجود است.


در مورد تجربه ای برای بازیکنان ...

بسیار خوب است وقتی که فکر می کنید مرده اید و توانی ندارید باز هم پیروز می شوید اما اگر تا پایان تلاش کنید نتیجه اش را خواهید دید.درس بسیار بزرگی برای بازیکنان جوان بود زیرا این بازی،باز هم برای آنها اتفاق خواهد افتاد.این مهمترین چیز پیرامون امشب بود.ما به جلو رفتیم و تا پایان بازی سعی کردیم پیروز شویم و این هم بسیار مثبت بود.


در مورد استفاده از بازیکنان جوان در مراحل بعد ...


صادقانه بگویم من هنوز نمی دانم،زیرا این بیشتر بستگی به مصدومیت ها دارد.امشب من انتخاب دیگری برای چرخش نداشتم زیرا بسیار از انتخاب هایمان بیرون بودند.


در مورد برخورد خوب هواداران با نیکلاس بنتنر ...


او زمان زیادی را گذراند.مسئله ای که برای او اتفاق افتاد چیزی است که برای هر مهاجم دیگری اتفاق می افتد وقتی که زمان زیادی می گذرانند تا گلزنی کنند.صبر،صبر و برای مدت زیادی صبر.اما در مجموع من فکر می کنم عملکرد امشب او مثبت بود.


در مورد اعتماد به نفس بنتنر ...

یک چیزی که شما نمی توانید پیرامون او سوالی بپرسید اعتماد به نفسش است.اعتقاد دارم که در حال حاضر مهمترین چیز برای بنتنر این است که از لحاظ جسمانی آماده بماند پس از آن،او استعدادش را داراست.در انگلستان شما به خوبی او را می شناسید.برای او سیار مهم است که در تمامی بازی ها حاضر باشد.او به سختی کار خواهد کرد زیرا کیفیت لازم را دارد.


در مورد شانس دادن به ستاره های جوان ...


در شغل ما همه از ابتدا شروع خواهند کرد زمانی که سایرین مصدوم هستند.مگر اینکه شما مسی باشید و در 17 سالگی یک نابغه هستید.شما فرصتی دارید تا ترکیبتان را با بازیکنان جوان پوشش دهید.زمانی که تعدادی مصدوم دارید این بازیکنان می توانند نشان دهند که کیفیت دارند.


در مورد میکل آرتتا ...

او خوب است.تنها چند گرفتگی داشت.


در مورد شگفت زدگی از این مسئله که یک آلمانی پنالتی اش را خراب کرد ...


نه،اما می دانم که شما شگفت زده شدید.


در مورد بازیابی رقابت با ژوزه مورینیو ...


البته،این یک بازی جالب خواهد بود.حتی برای جام اتحادیه آنها ترکیب بسیار بزرگی در اختیار دارند بنابراین ما می دانیم که با یک تیم لیگ جزیره ای بازی داریم و برای این ترکیب ما بازی در خانه بسیار جالب خواهد بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۴
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰