loading
در حال بررسی درخواست شما
مهارت های سانتی دیدنی است
مهارت های سانتی دیدنی است

مهارت های سانتی دیدنی است


در مورد بهترین بازیکن آلمانی که در کنارش بازی کرده است...

پر مرتساکر: " بازیکنان بزرگ زیادی بوده اند.من هیچ گاه با لوتار ماتئوس بازی نکرده ام. آن بازیکن قطعا میروسلاو کلوزه است. او بیش از 60 گل برای آلمان به ثمر رسانده است و برترین گل زن تاریخ تیم ملی آلمان است.او از "گرد مولر " پیشی گرفت و من هیچ گاه با مولر بازی نکرده ام."

در مورد سرسخت ترین بازیکنی که در مقابلش دفاع کرده ای...

لورن کوشلنی : " شاید دیدیه دروگبا.او بسیار پرقدرت است، میتواند توپ را در کنار بدنش نگه دارد و تکنیک خوبی دارد.شما میدانستید که هر بازی در مقابل چلسی بسیار دشوار است چرا که این یک جنگ بزرگ در برابر او بود."

در مورد سرسخت ترین مدافع...

اولیویه ژیرو :"در حضور پیتر، شاید ایوانوویج یا کمپانی از منچستر سیتی.بازی در مقابل آنان همیشه سخت است و بیشتر شبیه یک مبارزه.همیشه شور و هیجان زیادی داشت اما سخت بود."

در مورد حفظ اشتیاق برای FA Cup...

تئو ولکات :" ما فقط سه یا چهار هفته است که در کنار همیم و جو رختکن بدین گونه است که امسال میخواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.ابقای FA Cupدستاورد بزرگی است و ما میخواهیم آن را تکرار کنیم. اولویت ما در این فصل رقابت برای لیگ برتر است این جایگاه ما را در این فصل نشان خواهد داد.در پایان میخواهیم که در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شویم چراکه فصل گذشته حذف از لیگ قهرمانان ما را ناامید کرد اما هدف اصلی امسال لیگ برتر است.این بزرگترین هدف ماست."

در مورد تقویت پای ضعیف تر...

اولیویه ژیرو:"مربیان من در گذشته تاکید میکردند که باید توانایی هایم را بهبود ببخشم.این میتوانست فوق العاده باشد اما شما باید بر روی بهترین توانایی های خود کار کنید.پس تلاش کردم تا با پای چپم بیشتر بازی کنم و در کنار آن سعی کردم از پای راستم هم استفاده کنم.شما همیشه میتوانید نقاط قوت خود را افزایش دهید.سال گذشته چندین بار از پای راستم استفاده کردم وموفق شدم تعدادی گل به ثمربرسانم."

پیتر چک :" شما معمولا با پای غیرغالب خود دو برابر پای غالب تمرین میکنید تا این شانس را داشته باشید که به همان اندازه از پای غیر غالب خود سود ببرید."

در مورد بازیکنی که بیشترین پیشرفت را در آرسنال داشته است...

پر مرتساکر:"فصل گذشته ما درخشش هکتور بلرین را داشتیم و در نیم فصل دوم فرانسیس کوکلن.این ها دو تن از بازیکنانی هستند که بخوبی از فرصت های خود استفاده کرده و عملکرد خوبی از خود نشان دادند.آنها در زمانی که لازم بود ،انرژی مثبت زیادی به تیم وارد کردند چرا که ما در نیم فصل اول با مصدومیت های زیادی روبرو شدیم.قطعا امسال از آنها بیشترخواهید شنید."

در مورد پیشرفت سانتی کازورلا...

پر مرتساکر :" او هر سال بهتر می شود.در بدو ورودش بیشتر در کناره ها بازی میکرد اما اکنون محوری تر است و بیشتر از عمق فرصت سازی میکند.بازی را در دست میگرد و مهارت با توپ او دیدنی است و حتی بازی کردن در کنار او هم راحت تر شده است.او از ابتدای ورودش استاندارد های بالایی داشت."

در مورد جف رین-آدلاید...

الیویه ژیرو: "می‌دانستم که او سال گذشته در تیمی بود که قهرمان زیر 17 سال اروپا شدند. اخیرا بازی‌های او را دیدیم که کیفیت خودش را نشان داد. فکر می‌کنم به نسبت سنی که دارد بسیار بالغ‌تر است. او ذهنیت بسیار خوبی دارد و اگر به توصیه‌هایی که به او می‌شود گوش کند، می‌تواند خیلی سریع پیشرفت کند. پتانسیل او فوق‌العاده است."

در مورد اینکه آیا بازیکنان آرسنال تاکنون جدال لفظی داشته‌اند یا نه...

پر مرتساکر: "گاهی اوقات بله. خیلی زیاد در رختکن، خیلی زیاد در زمین بازی. ولی باید در پایان بازی اتفاقاتی که در زمین و همچنین در رختکن رخ می‌دهد را فراموش کنیم. این مجادله‌ها را وارد فضای تیم نمی‌کنیم و این خیلی مهم است. اگر بر سر کسی فریاد بکشید، باید موضوع را در همان زمین بازی رها کنید. در زمین بازی رفتارهای هیجانی و احساسی رخ می‌دهد بنابراین انجام مجادله در زمین بهتر است و البته داشتن نظرات متفاوت هم خوب است ولی وقتی از زمین خارج می‌شود، باید آن را فراموش کنید."

در مورد اینکه چه کسی الهام بخش تو است...

لورن کوشلنی: "وقتی جوان‌تر بودم کریس وادل را دوست داشتم. او برای مارس بازی می‌کرد و من هم هوادار بزرگ مارسی بودم. البته او مدافع نبود و من هم وقتی فوتبال را شروع کردم مهاجم بودم، سپس هافبک و در نهایت مدافع شدم. در حال حاضر الهام بخشی ندارم ولی وقتی جوان بودم، کریس وادل بود."

در مورد کارخانه آکاردئون سازی (لورن کوشلنی 600 هزار یورو به قدیمی‌ترین کارخانه آکاردئون سازی فرانسه در محل تولدش کمک کرد تا تعطیل نشود)...

لورن کوشلنی: "آنها به سختی کار می‌کنند تا پول در بیاورند و ما کسانی هستیم که باید کمک کنیم تا کسب و کار پیشرفت کند."

در مورد اینکه دوست داری با چه بازیکنی قرارداد امضا شود...

"نمی‌توانم به آن پاسخ بدهم. اگر از بازیکنان قدیمی بگویم، زیدان. حالا احتمالا مسی یا رونالدو چون هر دوی آنها بهترین بازیکنان جهان هستند. "

در مورد این که بهترین دوستت در آرسنال چه کسی است...

ژیرو: "بهترین دوست ندارم چون با همه هم تیمی ها درک خوبی داریم. از یک نفر نم نمی برم چون با همه هم تیمی هایم صحبت می کنم. شاید فرانسوی ها مانند لورن، متیو دبوشی و فرانسیس ... اتحاد فرانسوی."

در مورد سرود BFG ...

مرتساکر: "دوستش دارم، ساده است. غول بزرگی دوست داشتنی."

در مورد این که چه کسی بهترین خوشحالی بعد از گل را در لیگ برتر انجام داد...

ژیرو: "باید بگویم احتمالا آرون رمزی وقتی سعی کردد روی زانو هایش سر بخورد اما نشد و سر نخورد."

در مورد این که آیا همیشه می خواستی فوتبالیست باشی...

چک: "من می خواهستم بازیکن هاکی روی یخ بشوم ولی بازی کردم و با ورود به فوتبال تمام شد. مشخصا از این بابت پشیمان نیستم. از تصمیمم بسیار خشنودم. در جمهوری چک فوتبال و هاکی روی یخ به یک اندازه ورزش های بزرگی هستند و تصمیمی بزرگی گرفتم."

در مورد بازی کردن در امارات کاپ...

آدلاید: "بازی کردن احساس خارق العاده ای بود و کل تیم کاری کردند که احساس راحتی کنم. واقعا حس خوبی بود."

در مورد توصیه ای برای بازیکنان جوان برای تحرک داشتن...

ولکات: "چند سالت است ؟ می بینی ؟ وقتی 7 سالم بود هرگز نمی ایستادم و شرط می بندم تو هم همینطور هستی. توصیه من برای تو این است که هرگز یک جا نایست. هرگز به مدافعان مقابلت اجازه نده هدف ساده ای داشته باشند. همیشه به حرکت خود و به فکر کردن ادامه بده و اکثر افراد از این مسئله لذت می برند."

 

با تشکر از علی ارشدی و اشکان
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۵
به قلم mahsa
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۱۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰