loading
در حال بررسی درخواست شما
می توانید تغییر ذهنیت تیم را احساس کنید
می توانید تغییر ذهنیت تیم را احساس کنید

می توانید تغییر ذهنیت تیم را احساس کنید

 

این هافبک اسپانیایی فصل گذشته در فینال جام حذفی مقابل هال برای آرسنال گلزنی کرد و بار دیگر در پیروزی توپچی ها مقابل منچستر سیتی در جام خیریه موفق به گلزنی شد.

کازورلا معتقد است که عملکرد تیم در این بازی با موفقیت قبلی آن ها تماس مستقیم داشته و می گوید این نشانه خوبی برای آینده است.

سانتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: " بردن یک جام همیشه همه چیز را آسان تر می کند. بعد از قهرمانی در جام حذفی می توانستم تغییر ذهنیت را در تیم احساس کنم. پس از نه سال بی جامی فشار زیادی روی شانه های تیم و باشگاه وجود داشت.

" آن تغییر روحیه پس از قهرمانی در ومبلی خود را در جام خیریه نشان داد؛ تیم با احساس آرامش بیشتری بازی کرد چرا که پیروزی در جام حذفی فشار را برداشت.

" ما فقط نیاز به خود باوری داشتیم - اگر یک چیز وجود داشت که در آن نه سال فاقدش بودیم همین خود باوری بود. زمانی که مربیتان یک جام را بالای سر می برد آنگاه احساس می کنید که می تواند دوباره آن را انجام دهید.

" همه ما می خواستیم برنده جام ها شویم اما به دلایلی نتوانستیم، خوشبختانه اکنون موفق به انجام آن شده ایم و این مساله ذهنیت ما را تغییر داد."

در آستانه شروع فصل جدید کازورلا از شانس آرسنال برای قهرمانی اطمینان دارد اما می گوید رقابت در بالای جدول هرگز آسان نبوده است.

" منچستر یونایتد با توجه به اینکه در رقابت های اروپایی حضور ندارد حریف قدرتمندی خواهد بود بنابراین این موردی شبیه به لیورپول فصل گذشته خواهد بود.

" همچنین همیشه باید روی چلسی نیز حساب کنید؛ زیرا آن ها مورینیو را به عنوان مربی خود دارند و همچنین به خاطر بازیکنانی که جذب کرده اند. آن ها رقیب خطرناکی خواهند بود.

" منچستر سیتی در سه سال گذشته دو بار قهرمان شده و همین موضوع آن ها را مدعی می کند در حالی که لیورپول در حال پیشرفت است.

" جذابیت لیگ همین است - این لیگ بسیار رقابتی است و تیم های زیادی با جاه طلبی کسب جام وجود دارند. مهم ترین نکته این است که ما نیز در بین همه آن ها حضور داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۵/۲۴
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰