loading
در حال بررسی درخواست شما
نکات مثبت آخرین بازیمان
نکات مثبت آخرین بازیمان

نکات مثبت آخرین بازیمان

هر دو طرف در حالی پا به این بازی میگذاشتند که میدانستند جایگاهشان در جدول تغییری نخواهد کرد ، این در حالیست که گل های رمزی و جنکینسون هر سه امتیاز این بازی را برای توپچی ها به ارمغان داشت.

آرسن ونگر از بازی دادن به آبو دیابی و جک ویلشر در نیمه ی دوم خشنود است و همچنین از دیدن به ثمر رساندن اولین گل کارل جنکینسون برای آرسنال ابراز خوشحالی نمود.

ونگر به Arsenal Player گفت : " دیدن شادی کارل بسیار عالیست و من فکر میکنم که او این شادی را به خوبی با هوادارانمان تقسیم نمود. او شایسته ی این گل است ، چون او منحصرا پسر فوق العاده یی میباشد و هنوز چیزهای بیشتری از او خواهیم دید. او قبلا چیزهای بسیار زیادی آموخته است ، اما او قدرت منحصر بفردی دارد و من خوشحالم که او این گل را به ثمر رساند.

بازگشت دیابی عالیست ، آبو تقریبا نزدیک به یک سال است که بازی نکرده و من فکر میکنم او به سختی کار کرده است. او لحظات بسیار سختی را تجربه نموده ، اما این خیلی خوب است که وی به ترکیب تیم بازگشته است. جک زمان کمتری از تیم دور بوده است ، اما وقتی به بازی آمد به نظر سرحال میرسید. آنها به رقابت نیاز دارند و فقط اینگونه بازی هاست که میتواند (این محیط رقابتی) را به شما بدهد.

چیزی که ما میخواستیم این بود که ایگ را به خوبی به پایان برسانیم و خود را به نحو احسن برای بازی فینال جام حذفی آماده کنیم. ما میخواستیم ۱۷ اُمین کلین شیت و ۱۱ اُمین پیروزی خارج از خانه خود را ثبت کنیم و ما این کار را به طرز حرفه ایی انجام دادیم. شاید شما میتوانستید ببنید که احتیاج ضروری به انجام این کار نبود ، اما ما جدی و حرفه ایی بودیم."

پیروزی یکشنبه ی آرسنال بدان معناست که آنها این فصل را با گرفتن ۷٩ امتیاز به پایان رساندند- ۷ امتیاز اختلاف نسبت به منچستر سیتی،قهرمان این فصل.

ونگر معتقد است که تیمش به کاری که این فصل انجام داده با احساسات مختلفی نگاه خواهد کرد ، اما آنها را به خاطر ثباتی که از خود نشان دادند ، ستایش کرد.

" من بر این باورم که ما یک قدم بزرگ رو به جلو برداشتیم و همچنین دو پشیمانی داریم. مصدومیت هایی که در زمان های حساس فصل داشتیم ، اما در کل اگر به ثبات عملکردهایمان در طول فصل نگاه کنید این بسیار قابل توجه بود که ۷٩ امتیاز کسب کردیم. آرسنال در مقایسه با سه تیم دیگر ، طولانی ترین زمان را در صدر جدول لیگ برتر حضور داشت ، اگرچه ما آن بخش باقی مانده از فصل (ماندن در صدر جدول) را از دست دادیم که میخواهیم این را برای فصل بعد به تیم بیافزائیم. در کل از نگرش و کیفیت بازیکنان بسیار خوشحالم. "


Arsenal.com

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۲۳
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰