loading
در حال بررسی درخواست شما
نگاهی روشن برای آرسنال
نگاهی روشن برای آرسنال

نگاهی روشن برای آرسنال

فردریک لیونبرگ پس از جدایی از آرسنال به گوشه کنار جهان سفر کرده است، اما این مرد سوئدی اذعان میکند که هنوز هم یک توپچی است.

او پس از اینکه در زمستان باشگاه ژاپنی شیمیزو را ترک کرد هنوز به تیم دیگری نرفته است.این بازیکن که 313 بازی برای آرسنال انجام داده است مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه انجام داده است.

لیونبرگ میگوید:"آرسنال قسمت بزرگی از زندگی من است.من اغلب به لندن می آیم و در اینجا زندگی میکنم بنابراین برای من این تیم مهم است."

"من هنوز هم با هم تیمی های سابقم در تماس هستم.ما همه دوستان خوبی برای همدیگر هستیم. در واقع من به تازگی ینس لمن را در مونیخ دیدم.بسیاری از ما هنوز هم با یکدیگر زیاد صحبت میکنیم."

"من از تماشای تیم فعلی لذت میبرم.بازیکنان جوانی در تیم هستند و امیدوارم بهتر و بهتر شوند.با اضافه شدن یکی دو بازیکن خوب دیگر اوضاع روشن تر خواهد شد."

پت رایس در پایان فصل آرسنال را ترک کرد و لیونبرگ که 9 سال با او کار کرده بود در تمجید از پت رایس صحبتهای گرمی انجام داد.

لیونبرگ میگوید:"پت مسئول کار دفاعی تیم بود و به بازیکنانی مانند اشلی کول برای پیشرفت بسیار کمک کرد.
او در خط هافبک نیز به ما کمک میکرد و بخش مهمی از تیم ونگر بود.پت نقش مهمی در ترکیب فرهنگ فرانسه به فرهنگ انگلیسی داشت و بسیار کارآمد و موثر بود."

فردی علاوه بر ژاپن در اسکاتلند، ایالات متحده و همچنین لیگ برتر بازی کرده است و میگوید این تجربیات چشمش را بر مسائل داخل و خارج زمین باز کرده است.

"هنگامی که به آمریکا رفتم چیزهای مهمی در مورد فرهنگ هاو مردمان دیگر آموختم.این چیزی است که پس از ترک آرسنال درک کردم.من به آمریکا وژاپن رفتم و تجربیاتی شگفت انگیز بدست آوردم.شما تجربه های زیادی بدست می اورید و مهم است که چیزهای متفاوتی از مردم بیاموزید."

در حال حاضر فردی 35 ساله است وممکن است هنوز کفش هایش را آویزان نکند.او به رغم چند ماه خسته کننده ای که داشته است احتمال دارد چالشی دیگر پیش رو داشته باشد.

"من اجازه نداشتم تا ماه جولای بازی کنم بدلیل برخی کاغذ بازی های اداری زمانی که ژاپن را ترک کردم نمیتوانستم تا فوریه با تیمی قرارداد ببندم."

"احساس میکنم وضعیت جسمانی خوبی دارم،هیچ مشکلی وجود ندارداما همه چیز به کاری که می خواهم انجام دهم بستگی دارد.
به برخی از پیشنهادات پاسخ منفی داده ایم و به برخی دیگر گفته ایم در ماه جولای پاسخ خواهیم داد.باید چیزی فوق العاده رخ دهد ، در غیر اینصورت من از زندگی خود کاملا راضی هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۴/۸
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰