loading
در حال بررسی درخواست شما
هازی : سازماندهی شدن برای اندرلخت کلیدیست
هازی : سازماندهی شدن برای اندرلخت کلیدیست

هازی : سازماندهی شدن برای اندرلخت کلیدیست

این تیم بلژیکی دو هفته ی پیش در بروکسل تنها چند دقیقه با پیروزی فاصله داشت ، اما در دقایق پایانی بازی با دریافت 2 گل ، برتری 1-0 شان را از دست دادند.

در حالیکه عملکرد این تیم شجاعانه بود ، تیم هازی تنها در یک دیدار از 5 مسابقه قبلی شان در لیگ بلژیک به پیروزی رسیدند و در بازی امشب برخی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارند.

هازی گفت : " آنها (آرسنال) ممکن است چیره باشند ، اما ما تیم جوان و مستعدی داریم ، اگرچه برای این دیدار ماتیاس سوارز و استیون دفور را در ترکیب خود نداریم. نباید بترسیم - باید با تمام وجود بازی کنیم."

" آنها در خانه ی خود بازی میکنند ، اما ما احتیاج داریم به صورت سازماندهی شده ایی عمل کنیم تا بتوانیم با این چالش روبرو شویم."

" در نیمه ی نخست از عملکرد تیمم راضی بودم. میدانستیم آنها بازیکنان با کیفیت زیادی دارند و به ما فشار خواهند آورد. با خود فکر کردم اگر بتوانیم منظم باشیم و آرسنال را از جریان بازی در نیمه ی اول خارج کنیم ، فضاهای بیشتری بدست میاوریم. بازی را 1-0 کردیم ، اما فراموش کردیم که فاصله را بیشتر کنیم و در پایان به خاطر اشتباهاتی که انجام دادیم اجازه دادیم آرسنال به بازی برگردد."

" فکر میکنم در بازی رفت آرسنال کمی ما را دست کم گرفت. مطمئنا در نیمه ی دوم سورپرایز شدند ، چون آنها احتیاج داشتند فشار بیشتری بیاورند و ما توانستیم از فضاها استفاده کنیم."

الکسیس سانچز در بازی رفت بسیار عالی و موثر بود. هازی از تهدید این بازیکن شیلیایی آگاه است ، اما میگوید تیمش باید مراقب تمامی تهدیدات تهاجمی آرسنال باشد.

" من فکر میکنم در بلژیک به خوبی مراقب وی (سانچز) بودیم ، اما او هر وقت پا به توپ میشود خطرناک است. آرسنال پس از بازی مقابل ما دو برد آسان در لیگ داشت که در آن دو مسابقه فرصت های گلزنی بسیاری خلق کردند. او تنها بازیکن خطرناک آرسنال نیست - بازیکنان زیادی در ترکیب خود دارند که میتوانند بازی را تغییر دهند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۸/۱۳
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰