loading
در حال بررسی درخواست شما
والکات : آرسنال بیش از یک تیم است
والکات : آرسنال بیش از یک تیم است

والکات : آرسنال بیش از یک تیم است


تئو والکات معتقد است رفتن نصری و فابرگاس در تابستان باعث شده آنها برای تبدیل شدن به یک تیم یک دست تر و مستحکم تر تلاش بیشتری نمایند. پس از پیوستن نصری به سیتی و فابرگاس به بارسلونا ، توپچی ها سعی کردند انسجام تیمی خود را بازیابند اما این مهم تا ماه اکتبر به طول انجامید. والکات معتقد است حرکت رو به جلو و سازگاری با ترکیب جدید تیم باعث رسیدن آنها به مکان پنجم جدول شده است. او همچنین گفت نباید بیش از حد به رابین فان پرسی برای گلزنی تکیه کنند.

والکات به آرسنال پلیر گفت : "  من نمی گویم نصری و فابرگاس بازیکنانی بودند که فقط به خودشان فکر می کردند ، آنها از بزرگترین بازیکنان تیم بودند ، اما وقتی شما دو تن از بزرگترین بازیکنانتان را از دست می دهید همه باید با هم همکاری کنید. بازیکنان خوبی به ما اضافه شدند و ما چیزی بیشتر از یک تیم هستیم ، وقتی توپ را از دست می دهیم برای بدست آوردن مجدد آن بیش از پیش تلاش می کنیم. اکنون ما بازیهای بیشتری را بدون گل خورده به پایان می رسانیم ، توماس فرمالن هم برگشته ، او بازیکن بزرگ و با اهمیتی برای تیم ما است. "

وی افزود : " چیز دیگری که مهم است این است که همه بازیکنان باید در امر گلسازی شرکت کنند ، سمیر و سسک این کار را به خوبی انجام می دادند و رابین هم از بسیاری از آن موقعیت ها استفاده می نمود. گام بعدی ما نیز همین است. "
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۶۸۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰