loading
در حال بررسی درخواست شما
ورمالن : بازگشت ویلشر پیشرفت بزرگی است
ورمالن : بازگشت ویلشر پیشرفت بزرگی است

ورمالن : بازگشت ویلشر پیشرفت بزرگی است




ویلشر 67 دقیقه در پیروزی شنبه برابر کوئینز پارک بازی کرد که اولین بازی رسمی او از می 2011 بود در حالی که سانیا تقریبا 6 ماه از میادین دور بود.

ورمالن از عملکرد هر دو بازیکن راضی است و می گوید که اعتماد به نفس آنها کمک زیادی به تیم آرسن ونگر می کند.

"او یک بازیکن هیجان انگیز است به عقیده ی من او می توان به یکی از بهترین بازیکنان دنیا تبدیل شود زیرا چیزی که او در سال های ابتدایی فوتبالش نشان می دهد بسیار بزرگ است.

"و شما می توانید ببینید که او تیزبین است.در میانه ی میدان او بر روی توپ تسلط زیادی دارد و او در بازی های بعدی بهتر خواهد شد.چیزی که من از او در بازی دیدم بسیار شگفت انگیز بود.

"این خوب است که حالا رئیس انتخاب های زیادی را در اختیار دارد زیرا باکاری بازگشته است و همینطور کارل هم هست که در ابتدای فصل بسیار عالی بود.این بسیار مفید است که رئیس چنین انتخاب هایی دارد و ترکیب تیم قوی تر است.

ویلشر هیچ نشانه ای از مصدومیت گذشته اش نداشت و ورمائلن می گوید می تواند درک کند که چرا هواداران و کارشناسان در مورد بازگشت او هیجان زده شده اند و اصرار دارد که این بازیکن 20 ساله باید با احتیاط ادامه دهد.

"همه می دانند که او چقدر می تواند خوب باشد و او را برای تیم ملی انگلیس می خواهند.این بسیار خوب است اما من نزدیک به 8 ماه مصدوم بودم ولی او 14 یا 15 ماه که دو برابر است.من به خوبی می توانم میزان سختیش را درک کنم.

"اما چیزی که من در روز بازی دیدم بسیار مثبت بود و باید کار را برای او ساده بگیریم.این شروع راه بزرگ او است که در پیش رو دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰