loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات : من شایسته ی حضور در ترکیب اصلی هستم
ولکات : من شایسته ی حضور در ترکیب اصلی هستم

ولکات : من شایسته ی حضور در ترکیب اصلی هستم



تئو ولکات اصرار دارد که او فقط می خواهد بازی کند و فکر می کند که برای به دست آوردن جایگاهی در تیم شایستگی لازم را با توجه به گلش برابر شالکه داشته باشد.همینطور او اعتراف می کند که او شانس فوق العاده ای را برای پیروزی از دست داد.

توپچی ها با وجود اینکه در گلزن کرشن 2-0 پیش افتاده بودند تنها توانستند 1 امتیاز کسب کنند.ولکات هم در دقایق پایانی شانس خوبی برای گلزنی مجدد و پیروزی تیم داشت.

آینده ی ولکات موضوعی بوده که بارها در مورد آن در چند هفته ی گذشته صحبت شده و آرسن ونگر اذعان می کند که می خواهد وضعیت قرارداد بازیکن 23 ساله اش تا پیش از کریسمس مشخص شود.

بازیکن تیم ملی انگلستان تقریبا در تمامی بازی های این فصل بیرون از ترکیب بوده اما می خواهد که پس از نمایشش در برابر شالکه به عنوان بازیکن ثابت بازی کند.

ولکات که در این فصل در تمامی رقابت ها 8 گل به ثمر رسانده به اسکای گفت : "من فقط می خواهم بازی کنم و حالا من امیدوارم که در ترکیب اصلی تیم باشم زیرا احساس می کنم که کاملا شایسته ی آن هستم."

"امتیاز خوبی بود اما من با موقعیتی که در دقایق پایانی داشتم می توانستم بردی فوق العاده را رقم بزنم.توپ به پای من گیر کرد و من نتوانستم آن را به خوبی دریافت کنم."

ونگر هم عملکرد ولکات را در بازی برابر شالکه ستایش کرد.

"او بسیار خوب بود و نگرشی مثبت داشت و تازه نفس بود.او تنها کسی بود که شما همواره احساس می کردید تفاوت ایجاد خواهد کرد و شانسی که در دقیقه پایانی بدست آورد تصادفی نبود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۲۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰