loading
در حال بررسی درخواست شما
ولکات : گلزنی برایم حیاتی بود
ولکات : گلزنی برایم حیاتی بود

ولکات : گلزنی برایم حیاتی بود


ستاره ی تیم ملی انگلستان در دقیقه ی 64 با یک والی استثنایی تیم را پیش انداخت و توپچی ها با ششمین گل فصل آرون رمزی به پیروزی 2-1 دست یافتند.

ولکات شانس های بسیار زیادی در بازی برابر ساندرلند از دست داد ولی ضربه اش در مقابل مارسی مرگ آور بود.او حالا بیشتر از این می خواهد.

"سانتر ارسال شد و مدافع آنها توپ را دفع کرد. شبیه این احساس را داشتم که توپ دهه ای در هوا بود و چشمانم را بر روی آن قرار دادم و ضربه ای که زدم تکنیکی خاص برای توپ هایی است که از بالا با زاویه می آیند.

"به این معناست که من گل های نزده ای زیادی برای این فصل دارم.امیدوارم به مرور آنها بیشتر شوند.من سال گذشته هم دیر شروع کردم ولی در پایان جزء بهترین گلزن ها بودم بنابراین این شروع خوبی بود.من کاملا به خوب بودن آن ایمان دارم."

پیروزی های پی در پی خارج از خانه ی توپچی ها به عدد 10 رسید و ولکات بخش عمده ای از آنها بوده و در تمامی بازی ها به میدان رفته است.

"این نشان می دهد که ما چه مقدار در خارج از خانه باثبات هستیم.حالا ما احتیاج داریم که کمی هم در خانه ثبات داشته باشیم.این گام بزرگ بعدی است.اگر ما این را نمایش دهیم،واقعا می توانیم برای پیروزی فصل برویم.من واقعا به آن اعتقاد دارم.

"این رکورد نشان دهنده ی کار بسیار زیادی است که هرکسی انجام داده است و این نشان دهنده ی بخشی از چیز هایی است که باید به آن افتخار کنیم.نشان دهنده ی مقدار خاص بودن این تیم می باشد و اینکه این بازیکنان چقدر شایسته هستند.من فکر می کنم ما شروع به باور داشتن،کرده ایم و شما می توانید آن را در عملکرد هایمان ببینید.

"بازیکنانی امثال آرون رمزی خودشان را در هر بازی نشان می دهند.بسیار زیباست که با او بازی می کنم.این خارق العاده است که می بینم او مجددا بسیار خوب بازی میکند.او تعداد بسیار زیادی مصدومیت های بد داشت و من واقعا برایش خوشحال هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۸۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰