loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی کار تمام نشده دارد
ون پرسی کار تمام نشده دارد

ون پرسی کار تمام نشده دارد


به هر صورت یک سال تا اتمام قرارداد رابین ون پرسی بیشتر باقی نمانده و همچنان این قرارداد بین این بازیکن محبوب شمال لندن و باشگاه عقد نشده و این مسئله به شکلی طبیعی باعث گسترش شایعات مختلف خواهد بود .
در استانه دیدار حساس مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا آرسنال باید در بازی رفت به مصاف تیم آث میلان برود و رابین ون پرسی یکی از اصلی ترین مهره های آرسنال در این دیدار خواهد بود .
آرسن ونگر اعلام می کند رابین ونپرسی کار ناتمامی در آرسنال و در لیگ قهرمانان دارد .
شاید خاطره تلخ اخراج عجیب ون پرسی در دیدار برگشت سال گذشته آرسنال برابر بارسلونا همچنان در ذهن وی باقی مانده باشد اما حالا این بازیکن باید با تمرکز به بازی حساس امسال آرسنال تیم را برای یک رقابت سخت رهبری کند .


ونگر در این خصوص می گوید :

" بله من باور دارم آن بازی در بارسلونا بسیار نا امید کننده بود . همچنین من باور دارم زمانی که اخراج شد به هیچ وجه سزاوارش نبود .
نا امیدی دیگر این بود که او ممکن بود برای بازی آماده نشود و همه می گفتند به دلیل مشکل زانویش نمی تواند بازی کند . من تصمیم بسیار دیر هنگامی درباره بازی دادن به وی گرفتم . اما امسال او در وضعیت کاملا بهترین نسبت به قبل برای بازی کردن قرار دارد . "

اما این اولین فصل ونپرسی به عنوان کاپیتان آرسنال است و ونگر باور دارد وی در این نقش پیشرفت نیز خواهد کرد و این مسئله در کنار کاپیتان دوم تیم , ورمائلن رخ می دهد .

" رابین به عنوان یک بازیکن بسیار بزرگ رشد می کند . یک رهبر بزرگ . توماس ورمائلن نیز کاپیتان دوم تیم است و ما کمی زیر تاثیر هلندی هستیم . قبل از آن فرانسه و انگلیسی بود .
رابین خیلی خاص نقشش را دنبال می کند و نه فقط به عنوان یک بازیکن بزرگ بلکه به عنوان رهبری بزرگ ایفای نقش می کند و باید از این بابت به وی امتیاز داد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۰۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰