loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : انرژِی مثبت در تیم وجود دارد
ونگر : انرژِی مثبت در تیم وجود دارد

ونگر : انرژِی مثبت در تیم وجود دارد






در مورد عملکرد تیم ...

در 45 دقیقه ابتدایی ما بسیار خوب بازی کردیم.ما یک ترکیب خوب از سرعت،پاس دادن و سرعت جریان توپ داشتیم که این بسیار عالی است.ما کمی خوش شانس هم بودیم که آنها دو گل به خودی زدند و به طور کلی من فکر می کنم که ما با این نمایش و همین طور بازی با لیورپول نشان دادیم که به تداوم رسیدیم.بازی،بسیار تماشایی بود.در نیمه دوم ما کمی ضرورت به گل رسیدن را از دست دادیم که این طبیعی است اما ما بازی را کنترل کردیم و با جدیت ادامه دادیم.

1 ماه سخت پیش رو ...


ما یک هفته ی سخت در پیش رو داریم و باید سه شنبه با مونپلیه بازی کنیم و سپس یکشنبه به خانه ی منچستر سیتی برویم که هر دو بازی جالب است و هفته ی بعد از آن نیز با چلسی بازی خواهیم کرد.ما مشکلات تیم خودمان ار به خوبی می دانیم اما یک انرژی مثبت قوی در تیم وجود دارد.تیم واقعی تیمی است که تمایل به بازی خوب با یکدیگر داشته باشند و این بسیار هیجان انگیز است.

حضور جروینیو در پیکان خط حمله ...

شما می دانید که ما همه ی وینگها را به مهاجم مرکزی و همه ی مهاجم های مرکزی را به وینگ تبدیل می کنیم!! من این تصمیم را در تور آسیایی گرفتم و در بازی با منچستر سیتی برای اولین بار از او در این پست استفاده کردم.من عملکرد او را دوست داشتم و این در ذهن من مانده بود.این خیلی جالب است زیرا او خیلی خوب حرکت می کند و بسیار سریع است و زمانی که در مرکز بازی می کند و در جلوی مدافع مرکزی تیم حریف است کنترل او سخت خواهد شد.

سانتی کازورلا ...

کازورلا بازیکنی است که شما از دیدنش لذت می برید و شما دوست دارید که توپ را به او بدهید.او هم سبک هافبک های امروزی اسپانیایی است و بسیار تکنیکی است.او دارای دید و نگرش بزرگ در تیم است.ما با مالاگا در تابستان قبل برای خرید او رقابت نزدیکی داشتیم ولی او در اسپانیا ماند و آنها زودتر از ما عمل کردند اما او در ذهن ما مانده بود و ما امسال با او خیلی پیشرفت کرده ایم.

لوکاس پودولسکی ...

اول از همه بگویم که لوکاس 101 بازی برای آلمان انجام داده است.در کار ما هنگامی که شما توپ را دریافت می کنید باید با کیفیت حرکت کنید و پاس دهید و این برای هماهنگی با تیم خیلی خوب است.بنابراین وقتی به خوبی به گفته ها عمل کنید خیلی زود با تیم هماهنگ می شوید.هنگامی که شما به یک رقابت واقعی در لیگ انگلیس دعوت می شوید خیلی سخت تر است.او از نظر فیزیکی قوی است و یک تمام کننده ی خارق العاده است.من امروز کمی در استفاده از او در وسط شک داشتم زیرا فقط یک بار او را تا حالا در آنجا گذاشته بودم.او به ما در سمت چپ،مثل بازی با لیورپول یک تعادل می دهد و من نمیخواهم این تعادل را خراب کنم.

فرانسیس کوکلن ...

من در پنجره ی تابستان عمل نشدم زیرا او را داشتیم و نیز ویلشر و فریمپونگ آماده نبودند اما او در حال حاضر از آنها از لحاظ فنی دور نیست.فریمپونگ دوشنبه به تمرینات کامل باز می گردد.دیابی بسیار خوب است و او در این پست بازی خواهد کرد.ما هیچ هافبک دفاعی تخصصی ای نداریم به دلیل اینکه وقتی توپ را می گیریم رو به جلو حرکت می کنیم.

قرار دادن ژیرو بر روی نیمکت ...

من احساس کردم که او در حال حاضر تحت فشار زیادی است و گاهی اوقات استراحت خیلی خوب است.من صادقانه بگویم که از حالا نمی دانم چه چیزی در سه شنبه اتفاق می افتد.فقط من احساس میکنم که وقت آن رسیده که او از زیر فشار ها خارج شود.

قرار دادن ولکات در مرکز ...

ولکات به خوبی می تواند در جلوی زمین بازی کند.ما با او در این مورد کار کرده ایم.او در تمام هفته بیمار بود و فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بود.

آمادگی دیابی ...

دیابی برای بازی با مونپلیه آماده است.او حتی می توانست امروز بازی کند.او تا حالا یک تمرین خیلی خوب داشته ولی ما در مورد او خطر نمیکنیم.

اشتباه شزنی در گل ساوتهمپتون ...

من فکر میکنم او کمی ناامید شده بود.او یک روز بد داشت ولی ما خیلی خوب گل زدیم.اما مثل این می تواند ما را به دردسر بیاندازد.شما باید این اشتباهات را در چند بازی بپذیرید.این مسئله اتفاق افتاده همانطور که قبل از این هم اتفاق افتاده بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۹۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰