loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : تجربه ی ما در این نقطه حیاتی است
ونگر : تجربه ی ما در این نقطه حیاتی است

ونگر : تجربه ی ما در این نقطه حیاتی است





بازیکنان بردفورد لیگ دویی سه شنبه شب نتیجه ی شگفت انگیزی را رقم زدند و با شکست دادن آرسنال در ضربات پنالتی به مرحله ی بعدی راه یافتند.

رئیس هنوز هم بابت نتیجه ناامید است اما می گوبد که حالا مهم است که تیمش بر روی بازی دوشنبه برابر ردینگ در استادیوم مجسکی تمرکز کند.

"من کاملا درک می کنم مردم وقتی که نتایج آن طور که انتظار دارند رقم نمی خورد انتقاد می کنند.

"آن طور که به نظر می رسد،این انتقاد ها شیوه ی مدرن فکر کردن شده است!شما می گویید که 16 سال حضور در یک باشگاه می تواند مانعی باشد اما این باعث می شود که شما تجربه داشته باشید و همینطور عاشق باشگاه شوید.

"اگر من حالا در این پست هستم به این دلیل می باشد که بارها نشان داده ام چقدر عاشق باشگاه هستم.ما پیش از این هم دوران سختی را گذرانده ایم و کاملا می دانیم که که چگونه از آن عبور کنیم.

"تجربه حیاتی است.اما در طول این 16 سال این نخستین بار است که ما توسط یک تیم دسته پایینی حذف شده ایم.البته همین یک بار هم زیاد است اما رکورد ما نشان می دهد که ما کاملا بر روی این رقابت ها متمرکز بوده ایم.

"ما به طور جدی خود را برای بازی آماده کرده ایم و فکر می کنم که چیز زیادی برای گفتن وجود نداشته باشد.باید آن نتیجه را فراموش کنیم و روی چیزی که مهمتر است یعنی آینده ، تمرکز کنیم.

"فصل ما به دلیل آنچه در جام اتحادیه انجام داده ایم قضاوت نمی شود بلکه مقدار خوب بودن ما در لیگ جزیره،لیگ قهرمانان و جام حذفی است که مورد قضاوت قرار می گیرد.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۲۴
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰