loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : تقویم بازی ها باید تغییر کند
ونگر : تقویم بازی ها باید تغییر کند

ونگر : تقویم بازی ها باید تغییر کند




مرد فرانسوی یکی از مربیانی است که تعدادی از بازیکنانش را به علت جام ملت های آفریقا در ژانویه از دست می دهد و ژروینیو و شاماک تیم را برای پیوستن به ساحل عاج و مراکش ترک خواهند کرد.

ونگر تجربه برگزاری لیگ از ماه ژانویه تاو نوامبر را در باشگاه ناگویا گرامپوس ژاپن گذرانده است و می گوید که این بهترین راه برای حرکت رو به جلو است.

"من درک می کنم که تغییر زمان برگزاری لیگ برای مردمی که به این روش عادت کرده اند کاملا عجیب به نظر می رسد اما من در ژاپن بودم و در آنجا فصل از ژانویه تا نوامبر را بود.

"ما تمرینات را در ژانویه شروع میکردیم و پس از مدتی شرایط کاملا طبیعی میشد. به آن اندازه که انظتراش را داشتم عجیب نبود و من کریسمس را در خانه بودم!

"با شیوه ی جدید تقویم بازی ها شما هیچوقت با شرایطی رو به رو نیستید که بازیکنی باید در دو رقابت قهرمانی شرکت کند. همچنین فوتبال ها در تابستان اجرا می شوند و تابستان بهترین زمان برای بازی کردن است.

"بیایید زمانی که از ابتدا فوتبال آغاز شد را فراموش نکنیم. فوتبال های غیر حرفه ای در زمان تعطیلات بود و زمانی فوتبال را شروع میکردید که مردم نیز به زندگی عادی بازگشته بودند. ولی حالا دیگر آن برنامه را نداریم.

"تغییر دوره ی استراحت برای بازیهای بین المللی نیز تابع همین برنامه خواهد بود و البته تغییری در تعداد بازیها به وجود نخواهد آمد.

"این یک تغییر انقلابی خواهد بود ولی به سادگی می توان بازی ها را در سراسر جهان هماهنگ کرد و من مطمئن هستم که فیفا و یوفا خوشحال خواهند شد. و میتوانید جام جهانی را در قطر برگذار کنید - شاید این هم دلیلی باشد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰