loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : رفتار درست در دربی حیاتی است
ونگر : رفتار درست در دربی حیاتی است

ونگر : رفتار درست در دربی حیاتی است



لورن کوشلنی در بازی نخست لیگ از زمین بازی اخراج شد و امانوئل آدبایور هم فصل گذشته در دربی ای که آرسنال 5-2 پیروز شد،ضربه ی بزرگی به تیمش وارد کرد.

"بازی 90 دقیقه است و بازیکنان باید بر روی رفتار درست و معمولی خودشان در طول 90 دقیقه تمرکز داشته باشند.

"بسیار سخت خواهد بود که پیش بینی کنید اگر آدبایور در آن بازی در زمین می ماند چه اتفاقی می افتاد.آن [کارت قرمز] قسمتی از بازی بود.

"ما در مقابل استون ویلا 10 نفره شدیم.کوشلنی شایسته ی اخراج نبود ولی هیچکس به آن اهمیت نمی دهد.هیچکس نمی پرسد اگر کوشلنی در زمین می ماند چه اتفاقی می افتاد؟ قطعا ما شکست نمی خوردیم اما این هم یکی از تصمیمات داور است."

دربی شمال لندن،عصر یکشنبه و یک روز پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات برگزار می شود و ونگر اطمینان دارد که تا آن زمان ترکیبش را تقویت می کند.

"بله [در پنجره فعال هستیم.] من مطمئن هستم اما نمی دانم.[چه زمانی آن تمام می شود.] با هراس خرید نخواهیم کرد،مطمئن باشید و به من اعتماد داشته باشید.ترسیدن در قابلیت های من قرار ندارد."

تاتنهام در پنجره بسیار فعال بوده است اما ونگر ترجیح می دهد که بر روی تیم خودش تمرکز کند.

"باید اعتراف کنم که به هیچ وجه راجع به خطر آنها و اینکه چه کارهایی می کنند نگران نیستم.من معتقدم که شما برنده ی بازی ها خواهید شد اگر بر روی تیم و کیفیت خودتان تمرکز کنید.

"در فوتبال فقط همین وجود دارد.متوجه هستم که برای مردم چه قدر جذاب است که روزنامه ها را بخوانند و ببینند چه کسی می رود و چه کسی می آید اما اگر شما یک عاشق فوتبال هستید تنها به اتفاقاتی که درون زمین رخ می دهد اهمیت می دهید.

"زمانی که شما بازی تیم ما را نگاه می کنید،من فکر می کنم مهمترین چیز این است : چه اتفاقی در زمین بازی می افتد.ما روشی خاص برای بازی کردن داریم و بازیکنانی خوب،اجازه دهید بر روی این مسائل تمرکز کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۸
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰