loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : فصل گذشته برای رمزی بسیار سخت بود
ونگر : فصل گذشته برای رمزی بسیار سخت بود

ونگر : فصل گذشته برای رمزی بسیار سخت بود



هافبک ولزی تا به اینجای کار 6 گل به ثمر رسانده است و تمجید های بسیار زیادی را به علت عملکرد هایش در ابتدای رقابت ها دریافت کرده است.

"ونگر 3 یا 4 ماه اخیر را به عنوان دوره ای حیاتی برای بازیابی رمزی مشخص می کند و فکر می کند او به طور کامل مصدومیتش در مقابل استوک در سال 2010 را به دست فراموشی سپرده است.

"مصدومیت از او زمان زیادی را گرفت تا به طور کامل فراموشش کند.به ویژه در درگیری ها و نبرد های رو در رو. او تا مدتی در مقابل شرکت کردن در درگیری ها مقاومت می کرد.

"3 یا 4 ماه پایانی فصل گذشته بود که او شروع به بازگشت کرد. او دوره ای سخت در میانه ی فصل گذشته داشت جایی که مردم در قبال او مقداری کم حوصله شده بودند.

"من همیشه فکر می کردم او گل های زیادی به ثمر خواهد رساند اگر کمی کیفیت تکنیکی اش را افزایش دهد.زمانی که شما بازی ها را تماشا می کردید همیشه او را در موقعیت هایی مطلوب در محوطه ی جریمه ی حریف می دیدید."

مرد فرانسوی قدرت ذهنی هافبک 22 ساله اش را ستایش می کند که توانست از انتقاداتی که پس از مصدومیت بلند مدتش از او می شد،عبور کند.

"من باور دارم هر امتحانی را که می گذرانید،از لحاظ ذهنی قوی تر می شوید.این هم یک آزمون خوب برای او بود زیرا در شغل ما در دوره هایی مردم مقداری شما را کمتر دوست دارند و یا مقداری از شما بیشتر متنفر هستند و اگر شما بتوانید با این مسئله مقابله کنید،از لحاظ ذهنی بسیار قوی خواهید شد.

" او توان بسیار زیادی دارد.روحیه ای بزرگ و همچنینی وسواسی از لحاظ فکری شامل او می شود.آرون همیشه می خواهد که بهتر از گذشته شود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۹
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰