loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : لیگ قهرمانان متحول شده است
ونگر : لیگ قهرمانان متحول شده است

ونگر : لیگ قهرمانان متحول شده است



آرسنال برای 13 سال پیاپی از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده است و تنها رئال مادرید رکورد بهتری از آرسنال دارد.حالا توپچی ها باید به مصاف صدرنشین مطلق بوندسلیگا بروند.

آرسنال و بایرن دو تیم از 5 تیمی هستند که در دو سال گذشته به مرحله ی حذفی رفته اند و ونگر اعتقاد دارد که این کاملا گویای مطلب است.

"این یک تحول سریع بوده است.

"امروز شنیدم که گفتند در جمع 16 تیم پایانی امسال تنها 5 تیم هستند که سال گذشته هم در این دور حضور داشتند.این به این معناست که 11 تیم جدید در این مرحله هستند و این نشان دهنده ی تغییری سریع و دشواری این مسئله است.

"تیم های آلمانی حرکتی رو به جلو داشتند.اسپانیایی ها هم از گذشته در این مرحله بودند و انگلیسی ها هم کمی افت کرده اند زیرا معمولا در این مرحله 4 نماینده داشتید ولی حالا فقط دو تیم از انگلیس باقیمانده اند.

"شما پاری سن ژرمن را دارید که از فرانسه اضافه شده است.پورتو هم اغلب در این مرحله حضور داشته است اما به طور خاص من معتقدم که آلمانی ها پیشرفت بسیار کرده اند.

مالاگا هم یکی از همان 11 تیم است که بعد از پشت سر گذاشتن فصلی دشوار حالا به این مرحله رسیده است.

"آنها شگفتی بزرگی فراهم کردند زیرا ما کازورلا را از آنجا خریدیم.

"آنها باشگاهی بودند که به دلیل مشکلات مالی به نظر می رسید دچار بحران شده اند.وقتی آنها را اینجا می بینید و همینطور در لیگ هم در جایگاه خوبی قرار دارند باید به آنها بابت عملکردشان تبریک گفت.زیرا باشگاه آنها در ژولای در بی نظمی زیادی به سر می برد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰