loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : ما باید به سرعت روشمان را اصلاح کنیم
ونگر : ما باید به سرعت روشمان را اصلاح کنیم

ونگر : ما باید به سرعت روشمان را اصلاح کنیم


آرسن ونگر می گوید که ضروری است که تیمش فرم خود را به سرعت اصلاح کند که این کار ممکن است و اعتقاد دارد که بازی شالکه بهترین زمان برای این کار است.

توپچی ها دوره ی سختی را گذرانده اند و از 5 بازی گذشته شان در تمامی رقابت ها 3 بازی را واگذار کرده اند که شکست 2 هفته ی پیش برابر حریف آلمانیشان هم شامل می شود.

حالا پس از واگذار کردن بازی شنبه برابر یونایتد ونگر به یارانش گفته که باید در ولتینز آرنا شیوه ی درست بازی را به نمایش بگذارند.

"شیوه ی ما نگران کننده است زیرا ما شروع امیدوار کننده ای داشتیم ولی حالا شرایط برای ما سخت شده است."

"ما می خواهیم که به آن پاسخ دهیم و شیوه ی بازیمان را به سرعت اصلاح کنیم زیرا حقیقت این نیست که ما از منچستر یونایتد شکست خوردیم،چگونگی شکست خوردن ما واقعیت بود."

"در این گروه اینکه ما بازی را به شالکه باختیم یک واقعیت است و حالا پیروزی در آلمان برای ما بسیار مهم شده تا کار را در پایان خوب تمام کنیم.ما هنوز هم جایگاه خوبی در گروه داریم.البته ما می خواهیم که با یک نتیجه ی عالی خارج شویم."

ونگر اصرار دارد که یارانش اجازه نخواهند داد که عملکردشان در بازی برابر یونایتد بر روی روحیه ی پیروزی طلبی آنها تاثیر بگذارد.

"ما آن را تجزیه و تحلیل کردیم.بارها به تماشا نشستیم و در موردش با یکدیگر به صحبت پرداختیم.ما می دانیم عملکردمان آن طور که از ما انتظار دارند نبود.تنها راه پاسخ درست دادن به این موضوع عملکرد خوبمان در بازی فردا شب است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰