loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : مصدوميت ويلشر فقط از بدشانسی است
ونگر : مصدوميت ويلشر فقط از بدشانسی است

ونگر : مصدوميت ويلشر فقط از بدشانسی است



جك ويلشر دوشنبه عمل جراحی را بر روی مچ پای خود انجام داد و حداقل برای چهار ماه از ميادين به دور خواهد بود. او برای مدتی از كفش مخصوصی استفاده كرد تا كار به جراحی نكشد اما اينگونه نشد و حال آرسن ونگر انتقادهای صورت گرفته از كادر پزشكی باشگاه را رد می كند.

" اين غير منصفانه است زيرا كادر پزشكی باشگاه هيچ اشتباهی را مرتكب نشده است. اين از بدشانسی ماست و از اينكه اين اتفاق برای يكی از جوانان ما اتفاق افتاده است ، همه ما بسيار ناراحت هستيم.

" حتی نگرانی ما بيش از اين نيز بود زيرا آن عمل پيچيده ای بود. بنابراين ديروز كه جراحی او به خوبی پيش رفت برای هر كسی در باشگاه بسيار تسكين دهنده بود. من متقاعد شده ام كه كادر پزشكی باشگاه هيچ اشتباهی را در اين مورد مرتكب نشده است.

ونگر به شوخی گفت : " من فكر می كنم گاهی اوقات لباس قرمز رنگ ما انتقادات را متوجه ما می سازد! اين انتقادات نشان می دهد كه ما باشگاه پر طرفداری هستيم و اين چيزی است كه بايد آن را بپذيريم. اين بخشی از محبوبيت هر باشگاه است.

" اخبار مربوط به جراحی او بسيار مثبت است اما البته كه او برای مدتی طولی از ميادين به دور خواهد بود. بسيار دشوار است كه پيش بينی كنيد او تا چه مدتی خارج از تركيب خواهد بود اما بدون شك حداقل چهار ماه را بيرون خواهد بود.

" در دوره ای كه او از كفش محافظ استفاده كرد ، شكستگی پايش مرتفع نشده بود. ديگر مشخص بود كه ما بايد برای جراحی او سريعا اقدام كنيم و به همين دليل بود كه سريعا تصميم به انجام اين كار گرفتيم.

" جك يك شكستگی اوليه در سن 16 سالگی داشته است كه آن برطرف شده بود و حالا او بار ديگر دچار اين مشكل شده است. آيا آن با يك ضربه اتفاق افتاده است؟ يا اينكه به دليل زياد بازی كردن اتفاق افتاده است؟ من نمی دانم ، من يك متخصص نيستم اما متاسفانه چيزی است كه اتفاق افتاده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۷/۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰