loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : من عاشق بازی روزیسکی هستم
ونگر : من عاشق بازی روزیسکی هستم

ونگر : من عاشق بازی روزیسکی هستم




موتزارت کوچک سال گذشته از نیمه ی دوم فصل به تیم اضافه شد و یکی از بهترین بازیکنان آن دوران آرسنال بود.او فصل گذشته یک قرارداد جدید با توپچی ها امضا کرد ولی این فصل را به علت مصدومیت در مسابقات یورو 2012 از دست داد.

"او عمل جراحی ای بر روی تاندون کف پایش انجام داده و مدت زمانی را باید برای بازیابی بیرون می ماند.مصدومیت او همانند اسکات پارک بود که هر دو عمل جراحی داشتند و طبیعی است که در یک زمان بازگردند.

ونگر اعتقاد دارد که او می تواند برگ برنده ی او باشد و مشکلات را در هافبک حل کند.همچنین ونگر با ستایش تطبیق پذیری توماس ادامه داد :

"او توانایی بازی در پست کازورلا را داراست.همچنین او می تواند در کنار سانتی به خوبی بازی کند.من عاشق بازی روزیسکی هستم زیرا او جزء معدود کسانی است که به بازی سرعت می دهد.

"زمانی که توپ به او می رسد،با قدرت شروع به سرعت گرفتن می کند.او پاس های کوتاه می دهد و در محیط های کوچک با بازیکنان دیگر کار ترکیبی می کند.من شخصا بازی او را تحسین می کنم و علاقه مندم که او با ما بماند.

رئیس در کنفرانس امروز مشخص کرد که او به اورتون سفر نخواهد کرد ولی احتمالا در بازی زیر 21 ساله ها برابر ردینگ در 2 دسامبر بازی خواهد کرد.

"او به ترکیب بازگشته است اما برای بازی آماده نیست.او برای چهارشنبه در ترکیب تیم نیست و احتیاج دارد که یک یا دو روز را برای رزرو ها به میدان برود.او برای 6 ماه بیرون بوده است.

شنیدن صحبت ونگر در مورد بازی کردن کازورلا و روزیسکی در کنار هم بسیار جالب بود."اهداف هجومی ما را پس از مدت ها،به زودی در کنار هم خواهید دید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : News.Arseblog.com
بازدید: ۱,۱۶۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰