loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : هدف ما تنها بالاتر بودن از تاتنهام نیست
ونگر : هدف ما تنها بالاتر بودن از تاتنهام نیست

ونگر : هدف ما تنها بالاتر بودن از تاتنهام نیست



توپچی ها در طول 16 سال حضور آرسن ونگر در تمامی فصول ، کار را بالاتر از حریف لندنی خود به پایان رسانده اند.در حالی که ونگر با اعتماد به نفس کامل می گوید که یارانش توانایی دست یافتن به چیزهای بیشتر از این را دارند.

"هدف نهایی ما این نیست که فصل را بالاتر از تاتنهام باشیم.هدف ما این است که در پایان فصل حداقل در بین چهار تیم قرار داشته باشیم.

" فقط تاتنهام نیست،تیم های بسیاری وجود دارد که می توانند فصل را بالاتر از ما تمام کنند.

" اینکه بین چهارتیم قرار داشته باشیم بسیار مهم است که تاتنهام را شکست دهیم و همچنین تاثیر روانی فوق العاده ای دارد.اما به طور کلی هدف نهایی ما بالاتر بودن از تاتنهام نیست.

ونگر اذعان می کند که یارانش در بازی های اخیر در بهترین فرم هجومی خود نبودند و اعتقاد دارد که بازی شنبه بهترین موقعیت برای نشان دادن کیفیت واقعی آنها است.

" حالت هجومی ای که دلخواه ما است وجود دارد زیرا در بازی های ابتدای فصل آن را نشان دادیم.در بازی برابر نوریچ،شالکه و یونایتد مقداری این حالت را از دست دادیم و مثل همیشه نبودیم.

" البته،شما تعجب خواهید کرد اگر بگوییم این به خاطر پتانسیلمان است.آیا به این دلیل است که از لحاظ فیزیکی آن طور که باید باشیم نیستیم؟ این همان چیزی است که می خواهیم نشان دهیم.چون ما دوره های سخت فیزیکی را پشت سر گذاشته ایم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۲۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۲۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰