loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : پارك می تواند همه جا بازی كند
ونگر : پارك می تواند همه جا بازی كند

ونگر : پارك می تواند همه جا بازی كند



كاپيتان تيم ملي كره جنوبی در آخرين روزهای نقل و انتقالات از موناكو به آرسنال پيوست. آرسن ونگر معتقد است كه وی بازيكنی است كه می تواند در تمام نقاط خط حمله بازی كند و اذعان می كند كه اين ويژگی نقش پررنگی را در جذب وی داشته است.

" پارك در هر منطقه ای از زمين خوب است. او در هوا قوی است ، تكنيك خوبی دارد ، پرتحرك است و اينها دليلی است كه چرا وی يك مهاجم انعطاف پذير است كه می تواند در پشت مهاجم هم بازی كند.

" اين دليلی است كه چرا ما برای خريد وی اقدام كرديم. چيزی را كه من در او دوست دارم اين است كه وی بسيار پرتحرك است و اين اساس بازی تيم ماست."

پارك نخستين بازيكن كره ای آرسنال در تاريخ است و اين اميدواری وجود دارد كه وی بتواند همانند هموطن منچستری خود پارك جی سونگ ، در فوتبال انگلستان بدرخشد. آرسن ونگر خود نيز با فوتبال آسيا بيگانه نيست چرا كه وی پيش از اين هدايت ناگويا گرامپوس ايت ژاپن را بر عهده داشته است. وی معتقد است كه فرهنگ مردم آسيا برای ورزشی گروهی همانند فوتبال بسيار مناسب است.

" معمولا فرهنگ آسيايی ها برای تيم های ورزشی مناسب است. فرهنگ آنها بسيار مبتنی بر كار گروهي است و ديگر اينكه آنها در سطح فنی قرار می گيرند كه به راحتی می توانند در رشته های ورزشی فعاليت كنند.

" در انگلستان شما به تعهد ، تمركز و نگرش تيمی نياز داريد و فرهنگ آنها برای اين مساله بسيار مناسب است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۶/۲۹
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰