loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : چرا در قبال جک محتاط هستیم
ونگر : چرا در قبال جک محتاط هستیم

ونگر : چرا در قبال جک محتاط هستیم




بازیکن تیم ملی انگلستان فصل 2011/12 را به علت مصدومیت مچ و زانو از دست داد اما فصل گذشته با انجام 33 بازی بازگشتی خوب داشت.

ویلشر در این فصل در تمامی بازی های آرسنال به میدان رفته است اما او در بازی مقابل فولام از دقیقه ی 70 به بازی آمد پس از اینکه در مقابل استون ویلا و وفنباغچه از ابتدا به میدان رفته بود.

ونگر باز هم از ویلشر در بازی برگشت در مقابل فنرباغچه به عنوان بازیکن اصلی استفاده خواهد کرد.اما او تلاش می کند از نصیحت ها در قبال آینده ی قابل پیش بینی او بهره مند شود.

"او اندکی خسته بود.[پیش از بازی با فولام] اما این بیشتر مربوط به استراحت دادن به او بود.او می توانست بازی کند اما این تصمیم کمی فرصت برای نفس کشیدن [استراحت کردن] به او داد زیرا او هر 3 روز یک بار در میدان بود.او هنوز 100% آماده نیست اما به 90% رسیده است."

"من کمی محتاط هستم زیرا او چند عمل داشته است.من نمی خواهم اشتباهی را از لحاظ پزشکی مرتکب شوم و بیش از اندازه از او استفاده کنم زیرا زانو مهم ترین عضو بدن هر فوتبالیستی می باشد."

"من همیشه نصیحت های تیم پزشکی را گوش می دهم.اگر مچ  پای بازیکنی کمی متورم باشد یا مقداری احساس درد کند اغلب ما به بازیکن استراحت نمی دهیم اما اگر تیم پزشکی بگوید مچ پای او متورم است ما می گوییم 'باشه' ما به بازیکن اجازه ی بازی کردن نمی دهیم.من همیشه گفته های تیم پزشکی را انجام می دهم."

"من در مورد جک بیشتر احتیاط می کنم. [نسبت به دیگران] البته تا زمانی که ما احساس کنیم او کاملا از هر ریسکی رها شده است."

یک ویلشر کاملا آماده می تواند برای انگلیس در تابستان آینده بسیار مفید باشد.ونگر اطمینان دارد که آنها از ستاره ی خط میانی شان به طور قابل ملاحظه ای استفاده خواهند کرد.

"این سال جام جهانی است اما ابتدا تیم ملی انگلستان باید مجوز حضور را بگیرد و ما می دانیم که امسال،دوره ی مهمی برای انگلیس است.مهم ترین سال بازی برای همه ی بازیکنان است زیرا همه می خواهند که به جام جهانی بروند."

"اگر شما یک فصل خوب داشته باشید شانس خوبی برای رفتن به جام جهانی دارید. بنابراین مهم ترین مسئله برای او داشتن یک فصل خوب با آرسنال است.اما ما یک ارتباط بسیار خوب با سازمان پزشکی انگلستان داریم.آنها می دانند که جک بسیار خوب است."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰