loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر : چرا ولبک میتواند در کناره ها بازی کند
ونگر : چرا ولبک میتواند در کناره ها بازی کند

ونگر : چرا ولبک میتواند در کناره ها بازی کند

ولبک از زمان حضورش در آرسنال به عنوان مهاجم نوک به کار گرفته شده است که تا کنون در تمامی رقابت ها ، 5 گل برای آرسنال به ثمر رسانده است. این همان جایست که مهاجم تیم ملی انگلیس ترجیح میدهد بازی کند [به عنوان مهاجم نوک] ، اما او حتی زمانیکه اولیویه ژیرو در نوک به کار گرفته میشود میتواند به عنوان مهاجم کناری نیز بازی کند.

ونگر گسترش دادن سیستم 4-4-2 با حضور ژیرو و لبک را رد نکرده است ، اما او معتقد است که مهاجم نوک دومش قابلیت بازی در سمت چپ زمین را هم داراست.

آرسن ونگر افزود : " ولبک وقتی جوانتر بود در آن پست (وینگ چپ) بازی میکرد و وقتی که فوتبال بازی میکنید ، شما به آن پستی که در آن بازی میکنید عادت می کنید. در خانه کمی احساس راحتی بیشتری دارید. دنی چنین بازیکنیست ، چون او میداند که چه کار کند."

" بعضی مواقع این به دید ترجیحی شما هم مربوط میشود. ما همگی چنین دیدی را داریم و برخی مواقع بازیکنان سمت راست خود را بهتر میبینند و یا سمت چپشان را. پس وقتی که دید ترجیحی سمت راست شما بهتر است و در سمت چپ زمین بازی میکنید ، کل زمین را می بینید."

ونگر قبلا چنین چیزی را درباره رابرت پیرس گفته بود که وی در سمت چپ زمین بسیار مرگبار بود. سبک بازی ولبک با پیرس متفاوت است ، اما مربی او معتقد است اگر او در پست مهاجم نوک هم بازی نکند به گلزنیش ادامه خواهد داد.

" من فکر میکنم بازیکنانی وجود دارند که در کناره ها بازی میکنند و گلزنی هم میکنند. فکر نکنم این امر(بازی در کناره ها) از گلزنی او جلوگیری کند. زمانی که در وینگ چپ بازی میکرد فرصت هایی برای گلزنی داشت."

" کریستیانو رونالدو تمام عمرش را در کناره ها بازی کرده ، اما تعداد گل هایش از تعداد بازی هایش بیشتر است. پس فکر نمیکنم تغییر پست ولبک را متوقف کند."

" اخیرا با سیستم 4-4-2 بازی میکردیم که در آن الکسیس و ولبک به عنوان مهاجم بازی میکردند و در بعضی بازی ها بازیکنان با این سیستم سازگار میشوند و وفق پیدا می کنند. ولبک بازیکن سازگاریست - بازیکنان مدرن وفق پذیرند. الکسیس میتواند در وینگ چپ ، وینگ راست و یا در وسط بازی کند. ولبک نیز همین گونه است."

" برای بازی در کناره ها مهم است که سرعت و تلاش زیادی داشته باشید ، پس در بعضی بازی ها میتوانیم آن ها را در کناره ها به کار بگیریم ، چون آنها می توانند کمیت و کیفیت لازم را برای شما به ارمغان بیاورند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱
به قلم ناصر
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۲ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰