loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: برای تصمیم گیری زود است
ونگر: برای تصمیم گیری زود است

ونگر: برای تصمیم گیری زود است


این سرمربی فرانسوی که 16 سال است هدایت توپچی ها را بر عهده دارد قراردادش در تابستان 2014 به پایان می رسد، شایعاتی مبنی بر ارائه پیشنهاد جدید توسط باشگاه برای وی به گوش می رسد ولی ونگر می گوید فقط به بازی بعدی تیمش فکر می کند و با فراتر از این قضیه کاری ندارد.

" هنوز دو سال از قراردادم باقی مانده است، چیزی که برایم مهم است بازی روز شنبه با ساوتهمپتون است و فکر می کنم در گذشته هم تعهدم را به این باشگاه نشان داده ام.

" من یک آرسنالی هستم و همیشه هم این را نشان داده ام، باید ببینم آیا عملکرد خوبی خواهم داشت یا خیر، اگر خوب کار نکنم در مورد آینده ام تصمیم گیری خواهم کرد.

" به اندازه کافی در این باشگاه بوده ام تا اعتماد افرادی که با آنها کار می کنم را جلب کنم ولی من به عملکرد خودم نگاه خواهم کرد و بعد تصمیمم را می گیرم، در حال حاضر در آن نقطه قرار نداریم.

" دو سال در شغل من زمان زیادی است، من فقط می خواهم تا جایی که می توانم برای باشگاه خوب کار کنم و فعلاً به بقیه چیزها کاری نداشته باشم.

" در حال حاضر در شرایطی نیستم که در مورد آینده بلند مدتم تصمیم بگیرم، می خواهیم در این فصل خوب کار کنیم، فقط همین."

ونگر ماه آینده 63 ساله خواهد شد ولی می گوید هنوز به این قضیه فکر نکرده که تا چه زمانی مربیگری در این سطح را ادامه خواهد داد.

"نمی دانم تا چه زمانی می خواهم مربیگری را ادامه دهم، در این سن باید این مورد را بررسی کنم، باید همیشه این را ارزیابی کنید که توانایی بدنی، اشتیاق و تعهد لازم برای انجام این کار را دارید یا خیر، پس از آن می توانید تصمیم گیری کنید.

" امیدوارم به اندازه کافی سالم و هوشیار باشم که به خوبی عملکردم را ارزیابی کنم، من فقط می خواهم کارم را خوب انجام دهم، هر روز هدفم همین است و می خواهم هر روز کار کنم."

ونگر با سه تیم مختلف در آرسنال قهرمانی کسب کرده و معتقد است تیم این فصلش توانایی این را دارد که فصلی به یاد ماندنی برای آرسنال رقم بزند.

" امسال سال خاصی برای باشگاه خواهد بود چون به نظر می رسد پتانسیل لازم برای افتخار آفرینی را داریم، نکته مهم این است که بتوانیم از استعداد و توانایی موجود در تیم به خوبی بهره ببریم.

" ما نگرشی خوب، روحیه ای خوب و توانایی خوبی در تیم داریم، تنها چیزی که من روی آن تمرکز کرده ام این است که ببینم در این فصل تا کجا می توانیم پیشروی کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۹۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰