loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر خوشحال از درخشش کازورلا
ونگر خوشحال از درخشش کازورلا

ونگر خوشحال از درخشش کازورلا


سانتی کازورلا که در نقل و انتقالات تابستانی با 15 میلیون پوند از مالاگا به آرسنال پیوست در هفته های ابتدایی لیگ عملکرد درخشانی از خود ارائه کرده است، او در بازی قبلی توپچی ها در ورزشگاه آنفیلد موفق به زدن یک گل شد، همچنین یک پاس گل هم به لوکاس پودولسکی داد.

این هافبک 27 ساله امروز و در جریان بازی با ساتهمپتون باز هم در کانون توجهات خواهد بود و حالا ونگر در آستانه این بازی لب به تمجید از خرید جدید خودش پرداخته است.

"کازورلا خیلی زود برای همه به شخص قابل احترامی تبدیل شد، او خیلی پسر فروتن و سر به زیری است، عاشق بازی است و این چیزی است که شما از هر بازیکنی می خواهید.

"این بازیکنان در زمین حرفهایشان را می زنند، نیازی ندارند خیلی صحبت کنند، فقط به زمین می روند و نشان می دهند چه کارهایی می توانند انجام دهند، این کاری است که او می کند، او عاشق فوتبال است، عاشق بازی کنار هم تیمی هایش و این بهترین راه کسب احترام است."

لوکاس پودولسکی دیگر خرید توپچی ها که از کلن به آرسنال پیوسته نیز در آنفیلد موفق به گلزنی شد و نمایش خوبی در سمت چپ زمین از خودش نشان داد، ولی دیگر خرید تابستانی آرسنال الیویر ژیرو که آقای گل فصل گذشته فرانسه بود در این سه بازی موفق به گلزنی نشده است.

ونگر از هماهنگی سریع این سه بازیکن با سبک بازیهای لیگ برتر شگفت زده شده است.

" آنها بیشتر از اینکه با لیگ برتر آشنا باشند با سبک فوتبال اروپایی آشنا بودند، لیگ برتر به مراتب خاص تر است و دلیل آن ریتم بازیها، سرعت بازی، تعهد زیادی که باید در طول بازی از خود نشان دهید و دشواریهایی که هر بازی دارد است.

" بعضی وقتها جا افتادن در لیگ کار سختی است اما روشی که ما بازی می کنیم در تمام قاره اروپا اجرا می شود و همین باعث می شود بازیکنان با سرعت بیشتری در لیگ جا بیفتند.

"بازیکنانی مثل کازورلا به سرعت در لیگ جا می افتند چون خیلی در بازی درگیر می شوند، بعضی اوقات کار بازیکنان میانی راحت تر است و می توانند راحت تر با شرایط بازی وفق پیدا کنند چون در بازی زیاد درگیر می شوند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Sky Sports
بازدید: ۱,۳۴۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰