loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: لیگهای دسته پایین قویتر شده اند
ونگر: لیگهای دسته پایین قویتر شده اند

ونگر: لیگهای دسته پایین قویتر شده اند


فصل گذشته هر سه تیم صعود کننده به لیگ برتر توانستند در این لیگ بمانند و دوباره به دسته پایین تر سقوط نکردند، این دومین بار در تاریخ لیگ برتر بود که چنین اتفاقی می افتاد.

ساوتهمپتون حریف بعدی توپچی ها که تا کنون امتیازی را کسب نکرده توانست در بازیهای قبلی خود به هر یک از تیمهای منچستر سیتی و منچستر یونایتد دو گل بزند، و ونگر می گوید این قضیه نشان دهنده فاصله کم این تیم با تیمهای لیگ برتری است.

" لیگ های دسته پایین تر حالا خیلی بهتر شده اند، شاید ما بیش از حد به لیگ برتر اهمیت می دهیم و فکر می کنیم فاصله لیگ برتر با سایر دسته ها خیلی زیاد است و به همین خاطر به عملکرد با کیفیت بازیکنان در این لیگها به اندازه ای که شایسته آنهاست اعتباری نمی دهیم."

ریکی لمبرت مهاجم ساوتهمپتون در سالهای اخیر عملکردی خیره کننده داشته، او در چهار فصل اخیر حداقل 20 گل در هر فصل به ثمر رسانده، همچنین فصل گذشته 27 بار موفق به گلزنی شده است، این بازیکن در این فصل هم تا اینجا دروازه تیمهای منچستر سیتی و یونایتد را نیز باز کرده است.

گرنت هولت مهاجم تیم نوریچ سیتی هم فصل گذشته موفق شد 15 بار در لیگ برتر گلزنی کند.

ونگر از اینکه مهاجمانی مثل لمبرت و هولت زمان زیادی را در لیگهای دسته پایین تر سپری کرده اند و تیمهای لیگ برتری آنها را نخریده اند متعجب است.

" واقعاً خیلی عجیب است در لیگی مثل لیگ انگلستان که استعدادیاب های زیادی بازیها را تماشا می کنند بازیکنی مثل لمبرت سالهای زیادی را در لیگهای دسته پایین تر بازی کرده است.

" واقعیت امر این است که هولت، لمبرت و بازیکنانی از این دست وجود دارند که می توانند نمایش خوبی از خود نشان دهند و گلزنی کنند و این امر قطعاً باعث می شود تیمهای لیگ برتری بیشتر به لیگهای پایین تر نگاه کنند و این بازیکنان را به تیمهای خود بیاورند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۲۴
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۸۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰