loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: هیچوقت بازیکنی را مجبور به بازنشستگی نمی کنم
ونگر: هیچوقت بازیکنی را مجبور به بازنشستگی نمی کنم

ونگر: هیچوقت بازیکنی را مجبور به بازنشستگی نمی کنم


طبق گزارشات توماس روزیسکی در هفته جاری تصمیم گرفته بود از فوتبال ملی کناره گیری کند ولی ولادمیر اسمیچر سرمربی جمهوری چک با این قضیه موافقت نکرده است.

اسمیچر در صحبتهایش ابراز نگرانی کرده بود که شاید ونگر از روزیسکی خواسته تا روی فوتبال باشگاهی خودش تمرکز کند ولی سرمربی آرسنال این قضیه را تکذیب می کند.

" من هرگز این کار را نکرده ام، اگر یک روز بیکار بودید تعداد بازیکنانی که من به تیمهای ملی معرفی کردم را بشمارید، در فرانسه هم با چنین مساله ای رو به رو بودم، ببینید چند بازیکن زیر نظر من به تیم ملی فرانسه راه پیدا کردند، این خیلی شگفت انگیز است.

" هیچ وقت از بازیکنی نخواسته ام به تیم ملی نرود ولی توماس روزیسکی هم شرایطی مثل دیابی دارد، آنها برای حضور در هر دو جبهه با مشکلاتی رو به رو هستند، وقتی حتی در باشگاهتان هم زمان زیادی دور از میدان باشید فعالیت در دو جبهه برایتان سخت است.

" توماس برگشته است، او تا اینجا بازی نکرده چون در رقابتهای یورو مصدوم شد، او قطعاً نمی تواند برای تیم ملی کشورش به میدان برود ، در ابتدا او باید برای باشگاهش بازی کند، او حداقل سه هفته با حضور در تمرینات اصلی فاصله دارد."

ونگر هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام کرده بود دلیل مصدومیت دیابی حضور او در تیم ملی فرانسه بوده و به همین خاطر در مورد رابطه اش با دیدیه دشام که ماه گذشته ابو دیابی را پس از مصدومیتش به تیم ملی دعوت کرد گفت.

" رابطه ما خیلی خوب است، هیچ مشکلی با او ندارم، چیزی که مردم درک نمی کنند این است که شما می توانید نظر خودتان را در مورد هر چیزی بیان کنید و این صرفاً به معنی این نیست که با فرد خاصی مشکل دارید.

" من فقط گفتم در آن زمان نظر تیم پزشکی باشگاه این بود که دیابی در شرایطی نیست که بتواند هم برای باشگاهش بازی کند و هم برای تیم ملی چون پس از گذشت یک سال شرایط بازی پیدا کرده بود و یک سال زمان کمی نیست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰