loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر و اهمیت بازیکنان ریز نقش
ونگر و اهمیت بازیکنان ریز نقش

ونگر و اهمیت بازیکنان ریز نقش


در تابستان امسال سانتی کازورلا از مالاگا به آرسنال پیوست،انتقال کاگاوا به یونایتد و لوکا مودریچ به رئال مادرید نیز با مبالغ بالایی صورت گرفتند.

ونگر معتقد است تغییر شیوه بازی فوتبال در اروپا باعث شده این بازیکنان ارزش بیشتری پیدا کنند. او در مصاحبه با مجله رسمی باشگاه گفت:

" به نظر من تعداد بازیکنانی که شما در یک سوم نهایی باید با آنها مقابله کنید در حال بیشتر شدن است پس کیفیت پاس و تکنیک بازیکنان در آن منطقه از زمین بسیار مهمتر شده است.

" فضای کمتری وجود دارد پس دقت یک بازیکن نقشی کلیدی دارد، در درجه دوم به خاطر وجود فضاهای کوچکتر بازیکنان ریز نقش و سریع مهمتر شده اند و بازیکنان بلند قامت تر کمتر در پست هافبک دیده می شوند، این می تواند توضیحی برای این مساله باشد.

" ظرف چهار یا پنج سال گذشته میزان دوندگی بازیکنان در زمین بسیار بسیار زیاد شده و به همین خاطر موفق شدن در فضاهای کوچک نیازمند توانایی تکنیکی بالایی است."

ونگر همچنین می گوید با توجه به انقلابی که در فوتبال روز دنیا رخ داده هافبکهای تدافعی باید وظایف جدید خود را بهتر بشناسند.

" حالا باید بگوییم که بازیکنانی که در این پست بازی می کنند باید بیش از قبل تکنیکی باشند، در طول یورو 2012 دیدید که بازیکنانی مثل آندرا پیرلو در آن پست بازی کردند.

" دیگر هافبک تخریبی معنا ندارد، اکنون هافبکهای دفاعی شروع کننده بازیسازی تیم هستند و توانایی پاس دادن آنها بسیار مهم شده است. به همین دلیل شما دیگر بازیکنان کاملاً تخریبی را در این پست نمی بینید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۷/۲۰
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰