loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:پودولسکی وفق پیدا خواهد کرد
ونگر:پودولسکی وفق پیدا خواهد کرد

ونگر:پودولسکی وفق پیدا خواهد کرد

این بازیکن تیم ملی آلمان ،تابستان با تجربه فراوان و آمار گلزنی بسیار خوبی که داشت به ورزشگاه امارات آمد،اما در اولین بازی نتوانست از فرصتها استفاده کند.

سختکوشی های پودولسکی در برابر دفاع مصمم ساندرلند که به او اجازه خود نمایی ندادند باعث شد کارهای او بی ثمر بماند.اما پس از تساوی بدون گل برابر ساندرلند ،ونگر کماکان نسبت به این بازیکن 27 ساله اعتماد دارد.

ونگر میگوید:"من از او به عنوان یک مهاجم مرکزی استفاده میکنم اما بعضی کارها هست که او باید انجام دهد تا کمی بازی اش را تغییر دهد.باید به سمت توپ بدود و از آن محافظت کند و همچنین در اطراف محوطه جریمه فعال باشد."

"وقتی شما از تیمی می آیید که در آن بازیکن کاملا آزادی بوده اید،انجام این کار آسان نیست،اما او این کار را انجام خواهد داد.او یک تمام کننده فوق العاده است اما در برابر ساندرلند هیچ موقعیت مطلوبی بدست نیاورد."

"من می خواهم دوباره بازی را تماشا کنم و ببینم زمانی که توپ در اختیار ماست او چه کاری انجام می دهد.باید آن را بررسی کنم."

الیویه ژیرو در دقیقه 63 جانشین پولدی شد و ونگر معتقد است ترکیب این دو بازیکن میتواند 37 گلی را که ونپرسی در فصل گذشته زده بود را جبران کند.

ونگر گفت:"شما نمی توانید براساس یک بازی نتیجه گیری کنید،اما ما قبل از شروع میدانستیم.(جایگزینی گلهای ونپرسی کار سختی است.)
در فصل گذشته پودولسکی و ژیرو 40 گل با هم به ثمر رسانده اند بنابراین این برای ما یک اعتبار است اما متاسفانه این همیشه مثل سال گذشته انجام نمی شود."

"به طور کلی من خوشحالم از روحیه ای که نشان دادیم اما نا امیدی من در مورد خلق نکردن موقعیت بیشتر است.این فقدان بزرگی است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۵/۳۰
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰