loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : بزرگی شخصیتمان را نشان دادیم
ویلشر : بزرگی شخصیتمان را نشان دادیم

ویلشر : بزرگی شخصیتمان را نشان دادیم



پس از اینکه منچستر سیتی بازی اول این هفته از مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشت ، آرسنال برای بازپس گیری صدر جدول تا حدودی تحت فشار قرار گرفت.

تیم آرسن ونگر قبل از گل دقیقه ی هشتاد و نه نیکلاس بنتنر و متعاقب آن ضربه ی تمام کننده ی ولکات موقعیت های زیادی را در طول بازی از دست داده بود.

ویلشر گفت : " خوب بود ، همه ی ما امروز سه امتیاز این بازی را می خواستیم. ما خیلی سعی کردیم ، اما تلاشمان در نیمه ی اول به نتیجه نرسید ، در نیمه ی دوم هم داشتیم نا امید می شدیم که توانستیم گلزنی کنیم "

" اگر فقط یک امتیاز می گرفتیم ، واقعا نا امید کننده می بود. بردن این گونه بازی ها و رفتن به مسابقه ی بعدی همیشه خوب و روحیه بخش است "

" فشار روی دروازه ی حریف را حفظ کردیم و شخصیت فوق العاده ی خودمان را نشان دادیم. این سخت است که شما سوار بر بازی باشید ، اما موقعیت ها را از دست بدهید ، هر چند نهایتا نیک به بازی آمد و واقعا سزاوار آن بود ، چون در تمرینات به سختی کار می کند و توانست برایمان گلزنی کند. آن گل باعث شد فشار از روی ما برداشته شود و راحت تر کار کنیم و تئو بتواند گل دوم را بزند "

این پیروزی توپچی ها را به قله ی لیگ برتر بازگرداند ، اما ویلشر معتقد است راه درازی تا انتها باقی مانده است.

او گفت : " هنوز فضای رقابت بسیار باز است ، بازی اول روز را سیتی برد و بعد از آن لیورپول و چلسی هم رقبایشان را شکست دادند ، پس ما نیز باید روند پیروزی هایمان را تدام ببخشیم "

" ما فقط باید نگران خودمان باشیم و نمی توانیم به بقیه توجه کنیم. هنوز راه درازی تا انتهای لیگ باقی مانده و تیم ها امتیاز از دست خواهند داد "

" این مشکل ترین قسمت فصل است ، ژانویه ، فوریه و مارچ و بعد از آن آپریل ، پس ما باید روی خودمان و فرمی که داریم تمرکز کنیم. بیرون از خانه درخشان بودیم و باید این روند را در ایمیریتس هم ایجاد کنیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰