loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : ستاره های جوان کیفیتشان را نشان دادند
ویلشر : ستاره های جوان کیفیتشان را نشان دادند

ویلشر : ستاره های جوان کیفیتشان را نشان دادند




بازیکنانی همانند چوبا آکپوم،سرژ نبری،کریس اولسن،گدیُن زلالم و دامیان مارتینز برای نخستین بار بود که به اینچنین سفرها همراه تیم اصلی می رفتند.

آنها به توماس آیزفیلد و چوکس آنکه ملحق شدند و ویلشر معتقد است که آنها از تجربه ی بسیار بزرگی در سفر به شرق آسیا بهره مند شدند.

"من زمانی را که در سن آنها بودم به خاطر می آورم.این بسیار خوب است که در اطراف تیم اصلی باشی و از سرمربی تیم بیاموزی.او کسی است که به خوبی بازیکنان جوان را می آورد و به آرامی از آنها استفاده می کند."

" آنها بسیار خوب بودند و امیدوار هستند که جزئی از ترکیب تیم در جام امارات باشند و به جمعیت زیادی در خانه نشان دهند که چه توانایی هایی دارند."

ویلشر در 3 بازی از 4 بازی آرسنال در این تور به میدان نرفتند و این بازیکن 21 ساله بیان می کند که آماده سازی پیش فصل چگونه شاکله تیم را می سازد.

"من هر بازی نسبت به بازی قبل احساس بهتری پیدا می کردم. شرایط واقعا سخت بود.شما همواره سعی می کنید در نفسگیری بهتر عمل کنید."

" عملکرد تیم هر بازی بهتر می شد و حریفان هم به ترتیب سخت تر شدند.بنابراین این یک آماده سازی خوب بود.ما جام امارات و سپس بازی با منچسترسیتی را پیش رو داریم و پس از آن لیگ شروع می شود پس ما آماده ی اوج گرفتن هستیم."

" من تقریبا 80% آماده هستم.ما باید چند آزمایش دیگر را بگذرانیم و پس از آن کاملا آماده هستیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۷
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰