loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر : می توانستیم بازی را ببریم
ویلشر : می توانستیم بازی را ببریم

ویلشر : می توانستیم بازی را ببریم


بازنده ی فینال سال قبل به لطف گل دقایق پایانی روبرت لواندوفسکی موفق شد توپچی ها را با نتیجه ی دو بر یک شکست بدهد ، درست زمانی که ناپولی ، المپیک مارسی را در فرانسه مغلوب کرد . با توجه به اینکه سه بازی به پایان دور گروهی باقی مانده است ، هم اکنون سه تیم شش امتیازی در جدول گروه F مسابقات لیگ قهرمانان حضور دارند.

با این حال جک ویلشر به بازی برگشت در مقابل رقیب آلمانی بسیار امیدوار به نظر می رسد.

ویلشر به آرسنال پلیر گفت : " آن ها تیم خوبی بودند. آن ها می خواستند فوتبال بازی کنند و شکست دادنشان کار دشواری بود. دورتموند شکل تیمی خوبی داشت و کار را برای تمامی خطوط ما دشوار کرد. ما می خواستیم نبض بازی را در اختیار اوزیل قرار بدهیم و او توپ را به ژیرو برساند ، اما آن ها این کار را برای ما سخت کردند. آنها خوب بودند "

" آن ها در ضد حمله فوق العاده بودند ، در پرسینگ و زدن ضربات نهایی هم عالی بودن و توانستند گلی به ثمر برسانند که شایسته ی تقدیر است. این بازی بسیار مشکلی بود و در پایان فکر می کنم تساوی نتیجه ی عادلانه تری می بود ، اما دورتموند در لحظات پایانی موفق به گلزنی شد. بازی برگشتی هم وجود دارد و ما جبران خواهیم کرد "

" همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت تا اینکه آن ها در دقایق ابتدایی توانستند به ما گل بزنند ، این واقعا مایوس کننده بود. اما ما به بازی برگشتیم و یک گل عالی روی سانتر خوب باک و ضربه ی تمام کننده ی ژیرو به ثمر رساندیم. زمانی که بازی یک بر یک دنبال می شد می توانستیم پیروزی را از آن خود کنیم ، ما سعی کردیم ، تلاش نمودیم ، اما آن ها در ضد حمله به ما گل زدند "

" سه بازی تمام شده و هنوز نه امتیاز برای به دست آوردن باقی مانده است. پس بنابراین همه چیز در دست خودمان است. ما می دانیم که چه کاری می خواهیم انجام بدهیم. ما یک دیدار بسیار مشکل در بازی برگشت مقابل دورتموند خواهیم داشت. یک فضای سرشار از رقابت در آن جا وجود خواهد داشت ، اما ما قبلا هم آن جا بودیم و بدشانسی به ما روی کرد که نتوانستیم پیروز به خانه برگردیم. ما بازیکن هایی داریم که می توانند باعث پیروزی مان شوند ، اما فعلا باید تجدید قوا کنیم و روحیه ی مان را بازیابیم "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۸/۲
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰