loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر: در حال پیشرفت هستیم
ویلشر: در حال پیشرفت هستیم

ویلشر: در حال پیشرفت هستیم


هافبک ملی پوش توپچی ها پس از بازگشت به میادین در سه دیدار در کنار دو هافبک اسپانیایی این تیم یعنی میکل آرتتا و سانتی کازورلا در خط میانی حضور داشته است و همچنین در کنار لوکاس پودولسکی و اولویه ژیرو نیز بازی کرده است و اکنون این بازیکن 20 ساله معتقد است پس از تساوی 2-2 در خانه شالکه آینده روشنی در انتظار آرسنال است.

جک می گوید: " بدیهی است که ابتدا با دو گل پیش افتادیم و پس از آن دچار لغزش شدیم اما یک امتیاز کسب کردیم.

" این یک مسابقه دشوار بود. آن ها تیمی بزرگ به همراه هوادارانی فوق العاده هستند و دو بازی خوب مقابل آن ها داشتیم. از کسب یک امتیاز خوشحالیم.

" گل هونتلار پیش از پایان نیمه اول واقعا کار ما را سخت کرد. فکر می کنم اگر نیمه اول گلی دریافت نمی کردیم می توانستیم با همان نتیجه بازی را به پایان برسانیم اما ما در نیمه دوم شخصیت فوق العاده ای از خود نشان دادیم.

" آن ها به سمت دروازه ما حمله می کردند و می دانستیم به خاطر گلی که در نیمه اول دریافت کرده بودیم رویمان فشار خواهند آورد. در دفاع کردن خوب بودیم و اگر در تمام بازی ها اینچنین دفاع کنیم می توانیم کلین شیت داشته باشیم.

" هنوز تعداد زیادی بازیکن جدید در تیم داریم. من تنها در سه دیدار کنار آن ها بازی کرده ام و احساس می کنیم در هر بازی در حال بهتر و هماهنگ تر شدن هستیم. امیدوارم همه چیز فقط از همین جا بهبود یابد."


ویلشر درمورد بازگشتش به میادین پس از 14 ماه مصدومیت می گوید هرگز برای بازگشتش به تیم اصلی با وجود از دست دادن یک فصل به دلیل مصدومیت تردیدی نداشته است.

او ماه گذشته پس از چندین بازی آماده سازی در تیم زیر 21 ساله در دیدار لیگ برتر مقابل کوئینز پارک رنجرز به دوری 524 روزه خود از میادین پایان داد و اکنون شماره 10 جدید توپچی ها مطمئن است می تواند خود را بازیابد.

" فکر نمی کنم جایی وجود داشته باشد که درآن درمورد بازگشتم به میادین تردید داشته باشیم. همواره معتقد بودم که می توانم بازگردم.

" این یک مصدومیت جدی بود که برای مدت زمان طولانی مرا دور از میادین نگه داشت اما این نتیجه یک تکل بد یا هرچیز دیگری نبود که بتواند دوران حرفه ایم را تهدید کند. فقط چیزی بود که در طول زمان اتفاق افتاد.

" می دانستم خوب شدنم به زمان نیاز دارد و پس از آن با چند مانع رو به رو شدم. بدیهی است که از خودتان سوال می پرسید و میگویید ' آیا می توانم به سطحی که قبلا داشتم بازگردم؟ ' خوشبختانه در حال حاضر می توانم در تمرینات به خوبی بازگردم."

ویلشر پیش از مصدومیتش با عملکرد خیره کننده ای که در ترکیب آرسنال داشت موفق شد به تیم ملی انگلیس راه یابد و عنوان بهترین بازیکن جوان فصل را از آن خود کند و اکنون نیز باور دارد می تواند به زودی به همان سطح بازگردد.

" برای بازگشت به همان سطحی که در آن بودم باید هر روز به سختی تلاش کنم. فکر می کنم می توانم به این هدف دست یابم. در هر هفته احساس بهتری نسبت به هفته قبل از آن دارم، بنابراین در هر بازی احساس بهتری پیدا می کنم.

" این یک فصل طولانی است و باید کمی آن را برای خودم آسان تر کنم اما مشتاقانه در انتظار آینده ام."


ویلشر در دیدار هفته گذشته مقابل منچستر یونایتد با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد و دیدار این هفته تیمش مقابل فولام را به دلیل محرومیت از دست خواهد داد اما او با نگاه کردن به جنبه مثبت این اتفاق انتظار دارد برای بزرگ ترین دربی لندن ( دیدار مقابل تاتنهام ) به آمادگی کامل برسد.

" دیدار شنبه را پس دوری طولانی مدت از میادین از دست خواهم داد، از دست دادن هر بازی یک ناامیدی است اما اگر طور دیگری به آن فکر کنم شاید برایم خوب باشد که استراحت کوچکی داشته باشم و برای دیدار مقابل تاتنهام بازگردم.

" زمانی که صحنه آهسته خطای من که باعث دریافت کارت زرد دومم شد را می بینید اینطور به نظر می رسد که یک تکل بد بود اما واقعا قصدم خطا روی اورا نبود، فقط می خواستم برای توپ بروم.

" زمانی که او مرا اخراج کرد متعجب شدم اما وقتی پس از بازی آن را از تلویزیون دیدم می توانستم دلیلش را درک کنم."

اکنون آرسنال با منچستر یونایتد که صدرنشین جدول است فاصله 9 امتیازی دارد و حریف این هفته آن ها یعنی فولام فصل گذشته موفق شده بود در مجموع 4 امتیاز مقابل آن ها کسب کند و ویلشر می داند که آن ها نباید اجازه تکرار آن مساله را بدهند.

" هدف همان است؛ باید برای لیگ برتر رقابت کنیم. قبول دارم کمی از آن عقب افتاده ایم اما باید برایش برخیزیم.

" چندین امتیاز را از دست داده ایم و اکنون دیگر نمی توانیم امتیازات را از دست دهیم. باید در بین چهار تیم برتر قرار گیریم اما اگر توانایی به دست آوردن چیزهای بیشتری را داشته باشیم سپس در هر فصل برای آن به سختی تلاش می کنیم. هدف این است.

" در آغاز هر فصل هدفمان رقابت برای فتح لیگ برتر است و این فصل نیز هدفمان تغییری نکرده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۴۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰