loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر و حس فوق العاده ی بازگشت
ویلشر و حس فوق العاده ی بازگشت

ویلشر و حس فوق العاده ی بازگشت


هافبک جوان و انگلیسی توپچی ها که پس از 524 روز در لیگ برتر به میدان می رفت نمایش خوبی هم از خودش نشان داد و به تیم کمک کرد تا نبض بازی را در اختیار بگیرند.

او در زمان به ثمر رسیدن گل در زمین حضور نداشت ولی درخشش او در طول حضورش در بازی غیر قابل انکار بود.

جک به آرسنال پلیر گفت:

" اینکه برگشتم حس فوق العاده ای دارد، تمام سختی هایی که کشیدم و تلاشهایی که در مجموعه تمرینی داشتم نتیجه داد.

" از لحظه ای که وارد زمین شدم هواداران فوق العاده بودند، حتی قبل از بازی هم که با هواداران صحبت می کردم همه آنها خوشبین بودند و حالا تمام کاری که باید بکنم این است که به آنها ثابت کنم که می توانم به سطح گذشته ام برسم و نشان بدهم چه کارهایی می توانم انجام دهم.

" برای مدت زیادی بیرون از میادین بودم، همین چند لحظه پیش به من گفتند آخرین بازی من 524 روز پیش بود، این زمان زیادی است، به خصوص وقتی در هیچ مسابقه دیگری بازی نکرده باشید، می توانید در بازیهای تیم رزرو بازیهای زیادی انجام دهید ولی برگشتن به لیگ برتر دشوار است.

" باید از کادر پزشکی تیم هم تشکر کنم، دکلن و کالن لویین، بعضی اوقات مجبور بودم هر روز به مجموعه تمرینی بروم در حالی که هیچ علاقه ای به این کار نداشتم، مخصوصاً وقتی می دیدم همه بچه ها در زمین مشغول تمرین هستند، ولی حالا اینکه برگشتم عالی است و امیدوارم بتوانم از اینجا به بعد روزهای خوبم را آغاز کنم.

" خانواده ام هم نیز در این دوران بسیار عالی بودند، پدر و مادرم همیشه کنار من بودند، فکر می کنم آنها هم به اندازه من از بازگشتم هیجان زده و مضطرب بودند.

" حالا پسرم هم هست و نمی دانم اگر به خاطر او نبود چه کار می کردم، او در پشت سر گذاشتن این مصدومیت کمک زیادی به من کرد.

" مهم نیست در چه حالی هستید، وقتی پسرتان را می بینید خوشحال هستید، برای دو ماه همیشه منتظر بودم به خانه بروم تا او را ببینم.

" نمی خواستم به مجموعه تمرینی بروم تا ببینم بقیه بچه ها در حال تمرین کردن هستند ولی مجبور بودم، در دو ماه آخر من هر روز ساعت 8 صبح به آنجا می رفتم و 4 بعد از ظهر به خانه بر میگشتم، حالا تمام آن زحمات و تلاش ها نتیجه داده است."

با این حال جک ویلشر معتقد است هنوز هم باید به این تلاشش ادامه دهد و باید تمرینات خود را بیشتر کند.

" بله، قطعاً همینگونه است، بعد از گذشت 60 دقیقه می توانستم خستگی را در پاهایم احساس کنم، هنوز تا آمادگی کامل فاصله دارم، به نظرم همه باید این را درک کنند، زمان زیادی خارج از میادین بودم و بازگشت کاملم به زمان نیاز دارد.

" فوتبال می تواند اینگونه باشد، مخصوصاً در انگلستان، وقتی مصدوم هستید می توانید به بازیکن بهتری تبدیل شود، به بازیکنی تبدیل می شوید که می تواند همه دنیا را شکست دهد.

" مطمئناً پس از بازگشت انتظاراتی از من وجود دارد ولی من می توانم با آن کنار بیایم، این هم بخش جدایی ناپذیر فوتبال است و اینجا بازیکنان با تجربه ای هستند که می توانند به من کمک کنند.

" انتظار نداشتم بازی را شروع کنم، وقتی رئیس صبح بازی به من گفت در ترکیب هستم شوکه شدم، ولی از وقتی وارد زمین شدم احساس کردم در خانه هستم، همه چیز عالی بود.

" به من گفت می خواهم از اول تو را بازی بدهم و فکر می کنم برای این کار آماده هستی، بعد از 60 دقیقه می بینیم وضعیتت چگونه است، خب بعد از 60 دقیقه من از خستگی مرده بودم!

" من مشتاق بازی کردن بودم، هر بازیکنی می خواهد بعد از 14 ماه بازی کند، من باید کارم را آرام دنبال کنم، 14 ماه دوری از میادین خیلی زیاد است ولی من به آرامی بازخواهم گشت.

" هنوز کار تمام نشده است ولی کم کم در حال پشت سر گذاشتن آن هستیم."

و البته تیم آرسنال از زمان قبل از مصدومیت جک تغییرات زیادی داشته است.

" بله، آخرین باری که در لیگ برتر بازی کردم با فابرگاس و نصری و سانگ بازی میکردیم، حالا همه آنها از تیم رفته اند و انگار وارد یک تیم جدید شده ام.

" ولی میکل آرتتا درون زمین و خارج از زمین یک لیدر واقعی است و در طول بازی هم با من صحبت می کرد.

" همچنین برای هر هافبکی بازی کردن با کازورلا یک رویاست، حتی نکات کوچک بازی او هم لذت بخش است، مثل سرعت پاس هایش، او شما را درک می کند و بازی کردن کنار او خوب است.

" فقط می توانم از همه بازیکنانی که به من در مسیر بازگشت کمک کرده اند تشکر کنم.

" بعد از نتایجی که هفته گذشته داشتیم باید این بازی را هر طور که شده بود می بردیم، حالا منتظر بازی ریدینگ هستیم و همچنین روز شنبه یک بازی بزرگ دیگر داریم.

" در حال حاضر فقط از بازگشت خوشحالم، خوشحالم که دوباره در سلامت کامل کنار تیم هستم، با خیال راحت و بدون ترس می دویدم و این احساس شگفت انگیز است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۸
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۷۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰