loading
در حال بررسی درخواست شما
ویویانو : اشتیاق در انگلستان را دوست دارم
ویویانو : اشتیاق در انگلستان را دوست دارم

ویویانو : اشتیاق در انگلستان را دوست دارم



دروازبان سابق پالرمو با قراردادی قرضی دوشنبه به آرسنال پیوست و به عنوان پوشش و رقیب شزنی و فابیانسکی به توپچی ها کمک خواهد کرد.

ویویانو با سابقه ی خوبی به اشبورتون آمد ( 6 بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا داشت) و نمی تواند منتظر بماند تا اشتیاق و جو لیگ جزیره را تجربه کند.

"احساس بسیار خوبی است.این همانند یک رویا برای من بود.من افتخار می کنم که اینجا هستم و می خواهم بگویم متشکرم رئیس.

"اینکه آرسنال را انتخاب کنم برایم ساده بود.یکی از بهترین باشگاه ها در دنیا است.باشگاهی با تاریخ خارق العاده و سرمربی ای که یکی از بهترین ها در اروپا می باشد.این برای من همانند یک رویا است.واقعا احساس خاصی است.

"من فکر می کنم این چیز خوبی است که دروازبان های دیگری هم اینجا هستند.رقابت مثبتی خواهد بود.ما هر روز با هم کار خواهیم کرد و من مطمئنم که رابطه ای دوستانه با یکدیگر خواهیم داشت.

"من می دانم که فابیانسکی در سال های گذشته به علت مصدومیت هایش کمی بدشانس بوده است.همیشه بازی شزنی را می بینم و دروازبان خوبی است.او دروازبان بزرگی است.من برای رقابت با آنها به سختی کار خواهم کرد."

ویویانو به انگلستان سفر کرد در حالی که تیم جدیدش توانست تاتنهام را در دربی شمال لندن شکست دهد و محیط بازی یکشنبه او را برای فصل پیش رو هیجان زده کرده است.

"من بازیکنان را می شناسم و چیز های زیادی راجع به فوتبال انگلستان می دانم زیرا من عاشق تفکر انگلستان نسبت به فوتبال و ورزش هستم.

"متفاوت است.همیشه استادیوم ها پر هستند در هر باشگاهی حتی باشگاه های کوچکی که در شهر های کوچک قرار دارند.آنها تیم های خوب با زمین های تمرین خوب و اشتیاق خوب دارند.

"من امیدوارم که بتوانم به آرسنال کمک کنم هر بازی را پیروز شود و همچنین امیدوارم که تجربه ام با این تیم و این شهر به من کمک کند تا به تیم ملی ایتالیا بازگردم."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۲
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۶۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰